Kaikissa ripariin liittyvissä asioissa ota yhteyttä:

Pappi, rippikoulutyö
Vantaankosken seurakunta

Olen Margit Helin, Vantaankosken rippikoulutyön pastori. Nuorten keskuudessa olen saanut lempinimen Rippimamma, pidän tätä lempinimeä suuresti arvossa.

Minut on vihitty papiksi vuonna 2012 ja Vantaankoskella olen työskennellyt vuodesta 2014. Pidän valtavasti työstäni, minulla on ilo työskennellä monenlaisten ihmisten kanssa. Työhöni kuuluu erilaiset toimitukset, messut ja hartaudet, mutta erityisesti seurakuntamme rippikoulujen järjestäminen, kehittäminen ja ripareiden pitäminen. Nautin kovasti työstä nuorten parissa, siinä oppii aina jotain uutta!

Nuorisotyönohjaaja
Vantaankosken seurakunta

Myös WhatsApp!

Mun nimi on Suvi ja työskentelen Vantaankosken seurakunnassa rippikoulun jälkeisessä nuorisotyössä. Työpäiviä täyttää muun muassa isoskoulutus, nuortenillat, leirit sekä kouluyhteistyö. Vapaapäiviä sen sijaan täyttää kansanmusiikki, (penkki)urheilu sekä omasta englanninbulldoggista haaveilu. Mukava tutustua!

// ]]>