Diakonia – tukea elämään

Diakoniatyöntekijän kanssa voit keskustella elämäsi vaikeista asioista ja etsiä yhdessä ratkaisuja ongelmiisi.

Diakoniatyöntekijät tarjoavat

•  henkistä tai hengellistä tukea elämäsi kriisitilanteissa
  •  talousneuvontaa

Keskustelut ovat aina luottamuksellisia.

Varaa aika diakoniatyöntekijälle

Puhelimessa kartoitamme avun tarpeesi. Taloudellisissa kysymyksissä kartoitamme tulot ja menot. Tarpeen mukaan ohjaamme sinut tarvitsemasi avun piiriin.

Kun sinulla on akuutti hätä, muista myös VaKe-hyvinvointialueen palvelut

• Sosiaali- ja kriisipäivystys p. 09 4191 5800, päivystys 24h
  • Seniorineuvonta p. 09 4191 6000 ma–pe klo 9–15 seniorineuvonta@vakehyva.fi

Johtava diakoniatyöntekijä, diakonissa
01400 VANTAA

Myös WhatsApp.

Työskentelen Rekolan seurakunnassa vastaavana diakoniatyöntekijänä.

Minulta voi kysyä kaikkea seurakunnan auttamis- ja diakoniatyöhön liittyvää. Jos kaipaat apua, ota yhteyttä tai tule käymään! Diakoniatyöntekijöiden tavoitettavuudesta Rekolassa löydät tietoa tältä sivulta.

vs. diakoni
01400 Vantaa

Diakoniapastori
01400 Vantaa

Myös WhatsApp.

Olen toiminut pastorina Rekolan seurakunnassa vuodesta 2003.

Pappina minulla on etuoikeus osallistua ihmisten juhlaan ja iloon ja kulkea vierellä myös silloin, kun on vaikeuksia, surua ja kaipausta.

Olen paljasjalkainen itävantaalainen, asunut Korso–Rekola-alueella koko ikäni. Harrastan salibandya, musiikkia, elokuvia, kitaransoittoa ja valokuvausta. Mottoni pappina voisi olla Paavalin puheesta ateenalaisille: ”Hänessä me elämme, olemme, liikumme.” Jumala ei ole kaukana meistä, vaan keskellä elämäämme.

On sanottu, että olen semmoinen aika lempeä ja helposti lähestyttävä tapaus. Ota siis rohkeasti yhteyttä. Ruotsiakin on kotona puhuttu, vaikka koulut on käyty suomeksi, joten asiat hoituvat också på svenska.