Varaudumme turvalliseen toimintaa näillä toimenpiteillä:

#  Ryhmään tullaan vain terveenä

# Kädet pestään ennen ryhmään tuloa

# Aikuiset huolehtivat turvaväleistä

# Panostamme lelujen ja kerhovälineiden sekä tilojen päivittäiseen puhdistukseen.

# Noudatamme meille annettuja turvallisuusohjeita, joita päivitetään tilanteen mukaan.

Mahdollisista muutoksista tiedotamme ryhmissä, seurakunnan facebooksivuilla ja kuukakusikirjeessä.

Perhekerhot, perhepäivät ja Pienten paikka

Perhekerhojen kevättoimintakausi on 8.1.- 31.5.2024. Poislukien juhlapyhät sekä koululaisten talviloma 19.-2023.2.2024 ja hiljainen viikko 25.3.-1.4.2024. Kesäperhekerhoista kesäkuussa ilmoitamme erikseen.

Perhekerhot

Aamupalatyyppinen tarjoilu 2 e/perhe. Tule silloin kun sinulle sopii, ei ilmoittautumista.  Leikkiä, toimintaa ja yhdessäoloa.

Maanantaisin Tammmistossa klo 9.30.-11.  Tammistonkatu 29 B, kulku talon takapuolelta.

Tiistaisin Ristipurossa klo 9.30-11. Simonkyläntie 11

Tiistaisin Ylästössä klo 9.30.-11., Lehtikummuntie 2.

ILTAPERHEKERHO maanantaisin klo 17.30-19 Tikkurilan kirkolla, Asematie 12. Tervetuloa toimimaan yhdessä perheen kanssa. Tarjolla iltapala 3 €/perhe. Kevätkausi päättyy viimeiseen kerhokertaan 14.5.2024.

VAUVAKAHVILA maanantaisin klo 12.30-14.30 Vauvakahvila Tikkurilan kirkolla, Asematie 12, 2 krs, Toivo tila. Vauvakahvila alle vuoden ikäisille lapsille ja heidän aikuisilleen. Kahvia/teetä ja pullaa tarjolla 1€/aikuinen

TAAPEROKAHVILA torstaisin klo 9.30.-12. Tikkurilan kirkolla 1 krs, Voima salissa. Taaperokahvila 1-2 vuotiaille ja heidän aikuisilleen.

Vietetään aikaa yhdessä vauva/taapero-arkea jakaen. Lasten ehdoilla touhuten, laulaen ja loruillen. Kahvia ja leipää tarjolla1 €/aikuinen.

PERHEPÄIVÄT

Maanantaisin klo 9-13.  Ilolan seurakuntatalolla, Soittajankuja 1. Touhua ja toimintaa klo 9 alkaen, ilmoittautuneille maksulliset muskarit. Tarjolla välipala 2 €/perhe. Perhepäivä Ilolassa toimii 8.1.- 27.5.2024. Huomioi talviloma vk 8 sekä hiljainen viikko vk 12.

Perjantaisin klo 9.-13. Tikkurilan kirkolla Touhua ja toimintaa klo 9 alkaen. Muskarikirkkohetki klo 10. Tarjolla keittolounas 4 €/perhe, ilman keittoa 2 €/perhe. Leikkiä ja yhdessäoloa klo 13 saakka. Perhepäivä Tikkurilan kirkolla 8.1.- 27.5.2024. Huomioi talviloma vk 8 sekä hiljainen viikko vk 12. Perhepäivää ei ole myöskään 10.5.2024

Perhepäivissä on yhteistä puuhaa aikuisille ja lapsille. Tule silloin kun sinulle sopiuii, ei ilmoittautumista.

Lisätiedot Päivi Romula, paivi.romula@evl.fi, 050 4103863

Pienten paikka

Auki joka päivä aina kun kirkko on auki, Tikkurilan kirkolla, Asematie 12. Voit tulla leikkimään ja tapaamaan muita aikuisia. Lastenohjaajien ollessa paikalla, he viettävät aikaa kanssasi ja ovat apuna lasten toimissa. Ota mukaan eväät tai käytä kahvilapalveluja.

"Pienten paikka", the Place for Families. Open during open hours of the Tikkurila Church 7.30 am to 9pm, address Asematie 12. Welcome to just drop by, meet other parents or to let the children play together! When our  staff are available, they also will help you with child care and spend time with you. You may take your own snacks with you or  use the cafeteria services.

Lapset istuvat lattialla jotakin kuunnellen ja leikkien.

varhaiskasvatuksenohjaaja
Tikkurilan seurakunta
PL 69
01301 Vantaa

Minulle tärkeintä työssäni on lasten ja perheiden kohtaaminen elämän erilaisissa tilanteissa. Parhaan palautteen saan lapsilta, jotka nään kerhotilanteessa innokkaana touhuamassa. Äidiltä joka huokaisee päivän tapahtumia kohdatessamme sekä nähdessäni perheiden touhuavan tapahtumissa tai hiljentyvän kirkossa. Nämä tilanteet innostavat minua työssäni. Tikkurilan seurakunnassa saan vastuuta ja erilaisia työtehtäviä, jotka innostavat ja antavat minulle uusia näkökulmia työhöni.

Olen lastenohjaajien lähiesimies ja tehtäväni on mahdollistaa lastenohjaajien työn onnistuminen mahdollisimman hyvin. Itse työskentelen hyvin paljon toimistolla. Onneksi tapaan perheitä ja lapsia tapahtumissa ja kirkkohetkissä sekä kerhovierailuillani. Parhaiten minut saa kiinni puhelimella ja sähköpostilla.

Vapaa-aikanani harrastan liikuntaa, kädentaitoja ja maalla puuhaamista. Elämäni helmiä ovat neljä lastenlastani.