Kuorot ja musiikkiryhmät

Korso-messun musiikkiryhmä

Torstai-iltaisin vietetään kirkossa Korso-messua klo 18.30. Olet tervetullut mukaan oman soittimesi ja lauluäänesi kanssa. Lisätiedot kanttorilta.

Kaarna

Lauluryhmä Kaarna koostuu diskanttiäänistä ja esiintyy periodiluontoisesti seurakunnan tapahtumissa. Laulut ovat moniäänisiä ja vaativat stemmalaulutaitoa ja auttavaa nuotinlukutaitoa. Ota yhteyttä jos kiinnostuit!

Kaikille avoin kuoro

Kaikille avoin kuoro keskiviikkoisin klo 18-19 kirkkosalissa. Ajankohtaiset kokoontumisajat löytyvät nettisivujen tapahtumakalenterista. Ääniharjoituksia, kehon lämmittelyä ja mukavaa yhdessä laulamista. Ei ilmoittautumis- ja sitoutumisvelvoitetta. Tervetuloa!

Vantaan seurakuntien kamarikuoro

Vantaan seurakuntien kamarikuoro on tarkoitettu kokeneille ja nuotinlukutaitoisille laulajille yli seurakuntarajojen. Kuoron ohjelmistossa on musiikkia laidasta laitaan moniäänisesti. Esiintymisiä on messuissa ja konserteissa Vantaalla sekä matkoilla Suomessa ja ulkomailla.

Kuoro harjoittelee Tikkurilan seurakunnan tiloissa kanttoreiden johdolla: Terje Kukk terje.kukk@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja Iina Katila iina.katila@evl.fi.  Kanttoreilta saat lisätietoa harjoitusten aikataulusta ja harjoituspaikasta.