Diakonia – tukea elämään

Onko elämä solmussa tai arjen palapelin palat hukassa? Aivan jokainen voi löytää itsensä tilanteesta, jossa ei tiedä mitä tekisi tai mistä saisi apua.

Kirkon diakoniatyöntekijä on koulutettu ammattilainen, jonka kanssa voit jakaa huolesi ja miettiä yhdessä, kuinka jatkaa eteenpäin. Kaikki keskustelut ovat luottamuksellisia.

Oli huolesi sitten kuinka suuri tai pieni tahansa - me olemme täällä sinua varten!

Diakoniatyöntekijöiden yhteystiedot alueittain

Hakunilan seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

• Diakoniatyöntekijän tavoittaa puhelimitse (maanantai-torstai) jätä soittopyyntö p. 050 573 6277 tai lähetä whatsapp-viesti.
  • Sähköposti: hakunilan.diakonia@evl.fi

Hämeenkylän seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

• Diakoniatyöntekijät päivystävät numerossa 09 8306 472 ti klo 9-11 ja to klo 10-12.

Diakoniatyöllä on käytössä myös puhelinnettiajanvaraus: Hameenkylanseurakunta.fi > Diakonia > apua ja tukea

Korson seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

• Syyskuun alusta toukokuun loppuun tiistaisin klo 10–12 Korson kirkolla, Merikotkantie 4.

• Sähköpostiosoite: diakonia.korso@evl.fi

• Diakonissan päivystys kuukauden ensimmäinen torstai klo 10–11,  1.9.–1.12. Haluatko keskustella terveydentilastasi, mittauttaa verenpaineen tai verensokerin? Voit tulla ilman ajanvarausta. Korson kirkon diakoniatoimistossa.

Rekolan seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

• Diakoniatyöntekijän tavoitat puhelimitse tai sähköpostilla. Jätä soittopyyntö sähköpostilla: diakonia.rekola@evl.fi tai soita ajanvarauspuhelimeen p.09 8306 706 tiistaisin klo 10-12. Voit yrittää soitta myös suoraan Satu Kippo p. 0444220391tai Sannamari Niemi p. 0503290361. Jätäthän viestin, jos emme pysty vastaamaan. Diakoniatyöntekijä soittaa sinulle mahdollisimman pian.
  • varaa aika netistä tästä linkistä , diakoniatyöntekijä soittaa sinulle

Tikkurilan seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

• Diakoniatyöntekijän tavoittaa ajan varaamista tai neuvontaa varten parhaiten puhelimitse tai sähköpostilla, jätä selkeästi lausumalla nimesi ja numerosi soittopyyntö p. 050 439 9651 tai diakonia.tikkurila@evl.fi. Vastaamme noin parin arkipäivän sisällä yhteydenottoihin. Huomaathan, että puhelu voi tulla eri numeroista.
  • Jos haluat, että soitamme tietyllä hetkellä, voi varata soittoajan suoraan tästä linkistä
  • Diakoniatyöntekijä tavattavissa neuvontaa tai ajan varaamista varten yhteisöruokailussa tiistaisin  klo 12-13, Tikkurilan kirkko, 1. kerros alkaen syksyllä ti 5.9.2023

Vanda svenska församlingLinkki avautuu uudessa välilehdessä

• Diakoniarbetarna har ingen särskild jourtid, utan träffas via tidsbeställning.
  • Annakatri Aho nås på telefonnummer 050 464 5068 och Heidi Salminen på nummer 050 330 1828.

Vantaankosken seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

• Diakoniatyöntekijän tavoittaa soittamalla, lähettämällä sähköpostin, teksti- tai whatsapp-viestin.
  • P. 050 357 7726, 050 357 7736, 050 407 1176.
  • diakonia.vantaankoski@evl.fi
  • Jos haluat, että soitamme tietyllä hetkellä, voit varata soittoajan suoraan tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.
  • Diakoniatyöntekijät päivystävät: tiistaisin klo 9-11 Myyrmäen Virtakirkolla (Rajatorpantie 8) ja maanantaisin klo 13-15 Kivistön kirkolla (Laavatie 2).

Diakoniatyöntekijät erityisryhmille

Jos kaipaat keskusteluapua, voit ottaa yhteyttä myös

Varaa tästä aika diakoniatyöntekijälle

Voit varata ajan myös puhelimella tai sähköpostilla. Puhelinvastaajaan voit jättää viestin. ► Katso yhteystiedot tältä sivulta.