Kansainvälistä toimintaa - International Meetings

Etsitkö yhteyttä kansainvälisiin ihmisiin? -  Are you looking for contacts with international community?

Tutustu kansainväliseen toimintaan tällä sivulla - Read about activities for people of all nationalities on this page:

• Friends' Café
  • Ystävämessu – Friendship Mass
  • Kansainvälinen raamattupiiri - International Bible Study Group
  • Pääsiäismyyjäiset - Easter Bazaar
  • Kansainvälinen rippikoululeiri - International confirmation camp

Tervetuloa mukaan! - You are warmly welcome to participate!

Kolme henkilöä juttelee hymyillen pöydän ympärillä kahvikupin äärellä.

Friends' Café

Friends’ Caféssa tehdään yhdessä ja keskustellaan elämän eri aiheista. Kahvilassa voi tutustua uusiin ihmisiin eri maista. Tervetuloa!

~~~

Friends' Café is a gathering to do and discuss different topics. You will have the chance to get to know new people from different countries. Welcome!

Friends' Café

• Aika/Time: 14.1., 4.2., 3.3., 7.4., 5.5. ja/and 9.6.2024 3:00 – 6:00 pm
  • Paikka/Place: Myyrmäen Virtakirkko, Rajatorpantie 8, Vantaa.

Lisätietoa / For more information: Sisi Wu, 050 356 6760, xinghui.wu@evl.fi.

14.1. Minun jouluni / My Christmas
4.2. kynttilänpäivä Suomessa / Candlemas in Finland
3.3. Lähetystyö ja kansainvälinen vastuu Vantaankosken seurakunnassa / Mission and international responsibility in Vantaankoski Parish
7.4. Keikka-apu -hanke / Voluntary Help
5.5. Monikulttuurinen sielunhoito / Multicultural Counsel
9.6. Kesäjuhla Seutulan kappelilla / Summer Celebration at Seutula Chapel (Solbackantie 6, Vantaa)

nainen hymyilee nuottitelineen ja virsikirjan takaa

Ystävämessu – Friendship Mass

Ystävämessu – Friendship Mass on lämminhenkinen jumalanpalvelus. Voit tulla mukaan toteuttamaan Ystävämessu - Friendship Mass:ia.

Rukous on messussa keskeisessä osassa. Laulamme eri kielisiä lauluja eri puolilta maailmaa.

Messu on suomen- ja englanninkielinen. Lapsille pyhäkoulu. Kahvi- ja teetarjoilu messun jälkeen.

~~~

Ystävämessu – Friendship Mass is a warm and welcoming church service. You can participate or assist in the Mass.

Prayer has a central role during the mass. Hymns and songs are from all over the world in different languages.

The Mass is held in Finnish and English. Sunday School for children. Coffee and tea is served after the mass.

• Ystävämessu - Friendship Mass
    Su/Sun
    18.2.,
    10.3.,
    14.4. ja/and
    19.5.
    Aika/Time: 10:00
    Paikka/Place: Virtakirkko, Rajatorpantie 8

• Ystävämessu - Friendship Mass
    Su/Sun 9.6.
    Aika/Time: 15:00
    Paikka/Place: Seutulan kappeli, Solbackantie 6, Vantaa

Raamattuja pöydällä, henkilö selaa käsillään Raamattua.

Kansainvälinen raamattupiiri - International Bible Study Group

Raamattupiiri eri kielisille. Keskustellaan Raamatun tekstistä ja Raamatun aiheesta. Ota oman kielinen Raamattu mukaan. Keskustellaan ja rukoillaan suomeksi ja englanniksi.

Tiedustelut ja ilmoittautuminen: Sisi Wu

~~~

A Bible group for people speaking different languages. Let's discuss the text and subject of the Bible. Bring your own language Bible. We'll discuss and pray in Finnish and English.

For more information: Sisi Wu

• Kansainvälinen raamattupiiri Ystävämessun jälkeen - International Bible Study Group after the Friendship Mass
    Sunnuntaisin / Sun
    18.2.,
    10.3.,
    14.4. ja/and
    19.5.
    Aika/Time: klo/at 12.30-14
    Paikka/Place: Myyrmäen Virtakirkko, Rajatorpantie 8

Pääsiäismyyjäiset - Easter Bazaar

Myynnissä pääsiäisleivonnaisia ja käsitöitä. Kahvio. Virpomisoksapaja lapsille.

~~~

Easter pastry and handicrafts for missionary work. Cafeteria. Come and make a "virpomisoksa" with a child for Palm Sunday.

• Pääsiäismyyjäiset - Easter Bazaar
    Aika/Time: la/Sat 23.3.2024 klo/at 10-13
    Paikka/Place: Myyrmäen Virtakirkko, Rajatorpantie 8

Kansainvälinen rippikoululeiri - International confirmation camp

Leiri pidetään suomeksi ja englanniksi. - The camp is held in Finnish and English.

Lisätietoja/Contact: Margit Helin, margit.helin@evl.fi, puh./tel. 050 310 7401

Pappi, kansainvälinen työ
Vantaankosken seurakunta

Olen Mark Saba, pappina olen toiminut vuodesta 2001. Olen ihan tavallinen mies, vilkas ja huumorintajuinen. Tykkään urheilusta, varsinkin uimisesta, jalkapallosta ja lentopallosta. Olen kansainvälinen ja sosiaalinen ihminen. Arvostan ystävyydessä lojaalisuutta. Olen pitkäaikainen ystävä, eli ystävät ovat säilyneet jopa lapsesta saakka.

Olen lapsesta asti käynyt kirkossa. Kristillisyys on osa omaa identiteettiäni.

Olen kekseliäs ja pidän ruoanlaitoista. Kivointa on istua Välimeren rannalla ja nauttia kirja kädessä kuunnellen Välimeren ääniä. Talvella kivointa on istua kotisohvalla, kirja kädessä, katsoa telkkarista joko urheilua tai dekkaria. Tulevaisuuden toiveeni on tehdä maailmanympärysmatka.

Kansainvälisyys- ja lähetystyön koordinaattori
Rajatorpantie 8
01600 Vantaa

Hei!

Olen Maria Järviniitty. Koordinoin Vantaankosken seurakunnassa lähetys- ja kansainvälisen työn asioita eri ikäisten keskuudessa. Koulutukseltani olen sairaanhoitaja (AMK), diakonissa ja lähetyssihteeri.

Ota minuun yhteyttä, kun haluat toimia lähetystyön tai kansainvälisen vastuun hyväksi tai ihan vaan tulla tutustumaan ja mutustelemaan, mikä olisi oma juttu.

Minua voi tavata seurakunnan myyjäisissä, Mission Possible - Iloisesti Yhdessä -lähetysilloissa sekä vieraillessani vapaaehtoisten vetämissä lähetyspiireissä. On virkistävää päästä toimimaan yhdessä aarteiden, seurakunnan vapaaehtoisten kanssa.

Tervetuloa mukaan yhteiselle matkalle!

Tavoitat minut puhelimella, sähköpostilla ja WhatsAppilla. Ollaan yhteyksissä!

Maahanmuuttajatyöntekijä