Retket ja leirit

Alakoululaisten leirit ja retket tarjoavat reipasta touhua, virkistystä, hiljentymistä ja yhdessäoloa. Leirit ajoittuvat koulujen loma-aikoihin. Leirimaksuun sisältyy täysihoito, kuljetus ja tapaturmavakuutus. Leirimaksu vaihtelee leirin keston ja ohjelman mukaan.

Ilmoittautuminen leireille ja retkille tapahtuu sähköisesti Vantaan seurakuntien asiointipalvelussa. Ensimmäistä kertaa palvelua käyttäessä, sinne kirjaudutaan vahvan tunnistautumisen kautta (pankkitunnukset/mobiilivarmenne). Laita palveluun luomasi salasana ja käyttäjätunnus talteen!

Kesä tulee ja niin tulevat myös koululaisten kesäiset päiväleirit!

Kesän 2024 päiväleirit järjestetään Patotien kerhopisteellä (Patotie 2) sekä Kivistön kirkolla (Laavatie 2). Päiväleirit kokoontuvat arkipäivisin klo 9-15 ja luvassa on kivaa ohjelmaa sekä monipuolista puuhaa lastenohjaajien ja nuorten kesätyöntekijöiden seurassa. Päiväleireillä voivat myös tehdä retkiä lähialueille. Päiväleirin hinta on 10€/päivä ja se laskutetaan jälkikäteen osallistumispäivien mukaan. Päiväleirien ruokailut hoidetaan omin eväin eli lapset tarvitsevat mukaansa lounaan sekä välipalan. Näiden lisäksi päiväleirille on hyvä varustautua säänmukaisella vaatetuksella.

Päiväleirimaksuun on mahdollista hakea maksuhuojennusta tai maksuvapautusta - lomakkeen voi joko noutaa kerhopisteestä tai pyytää sen sähköpostitse.

Ilmoittautuminen päiväleireille alkaa perjantaina 15.3. klo 12 - ilmoittaudu tästä

Lisätietoja Johanna Jansik, johanna.jansik@evl.fi, p. 050 561 7280