Tiistailounas Tikkurilan kirkolla

Tiistailounas on tarjolla kirkon aulassa (Asematie 12) klo 12.00 alkaen. Saamme Vantaan Yhteisestä pöydästä hävikkiruokaa, josta lounas valmistetaan. Ruokailussa kerättävällä vapaaehtoisella maksulla hankimme täydennystä lounaan raaka-aineisiin. Emme pysty huomioimaan ruokarajoitteita. Tavoitteenamme on tarjota lämmin ateria noin 120 ruokailijalle. Kuukauden ensimmäisenä tiistaina on tarjolla kasvisruokaa.

Ruokailun aikana paikalla on diakoniatyöntekijä ajanvarausta ja keskusteluja varten.

Tarjoilusta ja tilojen valmistelusta huolehtii ryhmä vapaaehtoisia. Ilman vapaaehtoisia ruokailua ei olisi. Iso kiitos heille!

Ennen lounasta Tikkurilan kirkossa on matalan kynnyksen viikkomessu klo 11.30. Messu kestää noin puoli tuntia.

Tuesday lunch is available in the church lobby (Asematie 12) from 12pm (noon). We get leftover food from Vantaa's Yhteinen Pöytä for the meal. There's also a voluntary fee, which pays for supplementary food to make the donated materials into a meal. Unfortunately we can't accommodate special diatary needs. Our goal is to offer a warm meal to approx. 120 people. Vegetarian food is available on the first Tuesday of the month.

During the meal, a diaconia worker is present for booking appointments and discussions. A group of volunteers serves the food and prepares the space. Without volunteers, there would be no meals. Huge thanks to them!

Before lunch, Tikkurila church has a low-threshold weekly mass at 11:30. The mass lasts about half an hour.

Vapaaehtoinen sekoittaa kauhalla hernekeittoa.

Kuvia ruoan valmistelusta

vs. diakoniatyön ja kriisivalmiuden koordinoiva esihenkilö
Tikkurilan seurakunta
Asematie 12a
01300 Vantaa

Toimin diakoniatyöntekijöiden vs. esihenkilönä. Vastaan yheistyöhön ja opiskelijoiden harjoitteluihin liittyviin kysymyksiin sekä yhteydenottoihin.

Jos tarvitset apua etkä tiedä mistä sen saisit tai tarvitset kuuntelijaa, tavoitat diakoniatyöntekijät puhelimitse, p. 050 439 9651 tai sähköpostilla, diakonia.tikkurila@evl.fi. Toki voit olla minuunkin yhteydessä.

Löydät minut tiistaisin yhteisölounaalta Tikkurilan kirkolla. Yhteyden minuun saat jättämällä soittopyynnön, lähettämällä sähköpostia tai laittamalla WhatsApp -viestin.