Tilojen varaus

Seurakunnan tiloja voi varata juhlien ja tilaisuuksien järjestämiseen.

Ruoka-/kahvitilaisuuden varaus käsittää tilan, keittiön ja astiaston käytön.

Kaste- ja häävaraukset ma–pe klo 9–14, p. 09 8306 404.

Hautajaisvaraukset ma–pe klo 9–15, p. 09 8306 220.

Ristiäiset, häät ja hautajaiset voit varata myös verkossa tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Hinnat

Vantaan seurakuntien jäsenille kasteen ja kastekahvien, avioliittoon vihkimisen ja hääjuhlan sekä hautajaisten ja muistotilaisuuden tilavuokra 0 e (6 tuntia). ► Katso muut hinnat tästä.

Musiikkitilaisuudet

Musiikkitilaisuuksien varaukset tehdään aina konserttitoiminnasta vastaavan kanttorin kautta. Musiikkitilaisuudet ovat arkisin järjestäjille maksuttomia, jos niihin on vapaa pääsy (esim. koulujen konsertit). Viikonloppuisin pidettävien tilaisuuksien maksuista sovitaan musiikkityöstä vastaavan kanttorin kanssa.

Myyrmäen kirkossa järjestettävien ns. kaupallisten konserttien vuokra on 500 euroa (sis. alv 24 %). Kyseessä ovat konsertit, joihin myydään pääsylippuja ja joihin ei pääse osallistumaan maksutta.

Kanttori Mari-Annika Heikkilä p. 044 422 0407, mari-annika.heikkila@evl.fi