Raamattua, rukousta ja rupattelua

Raamattu on kristittyjen Pyhä Kirja, josta löytyy historian siipien havinaa yhtä lailla kuin elämänohjeita tähän päivään. Raamatun keskeinen sanoma on sanoma Jumalan armosta, joka tuli toteen hänen pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa. Raamattu kehottaa meitä rukoilemaan ja olemaan yhteydessä toisiimme.

Hakunilan seurakunnassa on useita mahdollisuuksia tutkia yhdessä Raamattua, Jumalan Sanaa, ja oppia siitä lisää.

Rukoillaan yhdessä

"Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minäkin olen." -Jeesus

HAKUNILAN KIRKOLLA

Maanantaisin klo 12.30  kokoontuu Tutkimme Raamattua yhdessä -ryhmä.  Vastuuhenkilöinä ovat Taisto Kotomäki ja Juhani Leppälä.

Parittomien viikkojen tiistaipäivinä klo 12–13.30  Päivähetki Raamatun äärellä Hakunilan kirkon kappelissa. Tuntuuko, että päivästäsi puuttuu jotain? Olisiko siinä tilaa Raamatun tutkimiselle porukassa Jari Aranevan johdolla? Tule rohkeasti mukaan – olet sitten konkari tai untuvikko Raamatun tutkimisessa!

Tiistaisin klo 17.15  Raamattupiiri. Sanaa, laulua ja naurua mukavassa porukassa. Tule mukaan matkalle Raamatun ihmeisiin!

Keskiviikkoisin klo 18.30 Raamattuluennot  Rukiista leipää Raamatusta.

LÄNSIMÄEN KIRKOLLA

Tiistaisin klo 12.00 Raamatun ja kahvikupin äärellä. Tervetuloa pieneen hartauteen, jonka jälkeen tarjolla kahvia ja pullaa.

Tiistaisin klo 19.00 Naiset Raamatun äärellä. Tervetuloa perehtymään Raamattuun naisporukalla.

Tiistaisin klo 18.30 Miestenpiiri. Saunaa ja Sanaa äijäporukassa.

kappalainen-pappi
Hakunilan seurakunta