Pienet kädet yhteen liitän. Isää taivaallista kiitän. Jeesus siunaa meitä. Anna enkeleitä

Rekolan seurakunnan pyhäkoulu

AJANKOHTAISTA:

Tule seuraamaan Facebookissa Pienet kädet - Rekolan seurakunnan varhaiskasvatus sekä Rekolan seurakunta - sivuja.

Löydät meidät myös Instagramista pienetkadet ja rekolansrk

Pyhäkoulussa käydään läpi Raamatun kertomuksia aikuisen pyhäkoulunopettajan kanssa, askarrellaan, lauletaan ja leikitään. Siihen ei tarvitse ennakkoon ilmoittautua ja se on maksuton.

Pyhäkoulu kokoontuu Rekolan kirkon päiväkerhotiloissa aina sunnuntaisin jumalanpalveluksen aikana. Poikkeuksena tästä ovat loma-ajat ja perhemessut, joiden aikana ei ole pyhäkoulua.

Kiinnostaisiko sinua toimia pyhäkouluopettajana?

Tule mukaan iloiseen ja energiseen pyhäkouluopettajien porukkaan. Et tarvitse ennakkoon koulutusta tai kokemusta, saat tarvittavan koulutuksen ja perehdytyksen pyhäkoulunopettajien tapaamisissa. Lisätietoja varhaiskasvatuksenohjaaja Kirsi Vuorikiveltä.

Tilaa lasten- ja perheiden uutiskirje

• Lasten ja perheiden uutiskirje kokoaa erityisesti lapsille ja lapsiperheille tarkoitettuja tapahtumia, kerhoja ja muskareita. Uutiskirjeen avulla pysyt hyvin perillä siitä mitä tapahtumia on tulossa Rekolan seurakunnassa.

Tilaa uutiskirje täältä

Lapsi tekee käsillään sydämen

Varhaiskasvatuksenohjaaja
Rekolan seurakunta
Kustaantie 22
01400 Vantaa

Työskentelen Rekolan seurakunnassa Minulta voi kysyä yleisesti seurakunnan varhaiskasvatuksesta, pyhäkoulusta ja varhaiskasvatuksen tapahtumista Rekolan kirkolla ja Asolan seurakuntatalossa.

Lapset ja perheet - Vantaan seurakunnat

Pienet kädet - Rekolan seurakunnan varhaiskasvatus | Facebook