Kivistön kirkko - Lapsille ja perheille

Perhekahvila

Maanantaisin klo 9.30–11.00

Tule kun haluat ja lähde kun aikatauluihisi sopii! Vapaata oleskelua ja leikkiä sisällä ja ulkona sekä ohjelmallisia tuokioita.

Iltaperhekahvila

Keskiviikkoisin klo 18 -19.30

Rentoa yhdessäoloa, leikkimistä ja juttelua lapsille ja huoltajille. Iltapala tarjolla.

Muskarit perheille

Muskareihin ilmoittautuminen tästä LINKKI

Tiistaisin

• Perhemuskari klo 9.30-10
  • Perhemuskari klo 10.15-10.45
  • Vauvat 0-6kk klo 11-11.30
  • Vauvat 0-12kk klo 12.15-12.45
  • Vauvat 6-12 kk klo 13-13.30

Muskareita ohjaa musiikkikasvattaja Jaana Muthoni-Vahermaa.

TIEDUSTELUT varhaiskasvatuksen ohjaaja Johanna Jansik p. 050 561 7280

Kastehelmi-musiikkiryhmät

• Lasten lauluryhmä Kastehelmi torstaisin klo 16.30-17.30 kirkkosalissa
  • Kastehelmi-mini-ryhmä / iltamusiikkileikkikoulu torstaisin klo 17.30-18.15 kerhotiloissa

Uudet laulajat ovat tervetulleita mukaan!

Lauluryhmiä ohjaa kanttori Mari-Annika Heikkilä p. 044 422 0407, mari-annika.heikkila@evl.fi

Pikkuhelppi tarjoaa tukea kotiin lapsiperheille

Kaipaatko arkeesi hengähdyshetkeä? Haluaisitko saada lyhytkestoista apua suoraan kotiin tai kodin lähiympäristöön? PikkuHelppi tarjoaa pienten lasten vanhemmille omaa aikaa sekä tukea arjen ja arkirutiinien hallintaan. PikkuHelppi tukee vanhemmuutta kokonaisvaltaisesti ja auttaa perhettä pienissä asioissa ja askareissa mm. lastenhoitoapuna.

Pikkuhelppiä antavat koulutetut seurakuntien lastenohjaajat. Toiminta on maksutonta eikä siihen ole ikärajaa. Se ei myöskään edellytä kirkon jäsenyyttä. Helppiaika on kaksi tuntia ja niitä on saatavissa arkipäivisin. Toiminta on maksutonta. PikkuHelppiä saatavissa max. 4 kertaa/perhe.

Pikkuhelppi toimii koulujen työaikoina ja pääasiassa alkuviikon aamupäivissä. Kannattaa kuitenkin kysyä myös muita aikoja, pyrimme auttamaan mahdollisuuksien mukaan.

Kivistön alue Jenny 044 422 0307

Jos puheluun ei vastata, jätä soittopyyntö. Myös whatsapp-viesti käy. Pikkuhelppiä tekevät ohjaajat ottavat yhteyttä mahdollisimman pian.