Ruskeasannan kappeli

Ruskeasannan kappeli.

Ruskeasannantie 5, 01390 Vantaa

Ruskeasannan punaiseksi maalattu, puinen kappeli sijaitsee Ruskeasannan hautausmaalla. Arkkitehti Armas Lindgrenin suunnittelema kappeli on otettu käyttöön vuonna 1927.

Ruskeasannan kappeliin mahtuu yhteensä 60 henkilöä.

Aukioloajat ja tilojen varaukset

• Hautajaisvarauksissa palvelee hautausmaan toimisto arkisin klo 9-15 puh. 09 8306 220

• Hää- ja kastevarauksissa ota yhteys oman seurakuntasi kirkkoherranvirastoon.

• Vantaan seurakuntien jäsenille kasteen ja kastekahvien, avioliittoon vihkimisen ja hääjuhlan sekä hautajaisten ja muistotilaisuuden tilavuokra 0 e (6 tuntia). ► Katso muut hinnat tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Ruskeasannnan kappelin ovet avataan tuntia ennen tilaisuuden alkua.

Ristiäisten, avioliittoon vihkimisen ja hautajaisten varaus netissä

Katso tästä panoraamakuvat kappelista ja sen ulkopuoleltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Esteettömyys

• Esteetön kulkureitti kappeliin on järjestetty luiskaa pitkin rakennuksen sivulta. Kappelin pääsisäänkäynti ei ole esteetön (kaksi askelmaa).
  • Alttarin edustalle esteetön pääsy
Esteetön kulku Esteetön kulku