SYKSY 2023

Alla suoria linkkejä ev.lut. seurakuntien yhteistyötoimintaamme Vantaalla.

Myös Vantaankosken seurakunnan omat tilaisuudet / tapahtumat, joihin länsi-Vantaan päiväkotien ryhmät voivat osallistua.

Tiedustelut ja ryhmien ilmoittautumiset: Helena Fyhr p. 050 380 6500 (tekstiviesti, vastaaja), helena.fyhr@evl.fi

Lapsen oikeuksien viikon lastenkonsertit 23.11.2023 klo 9.00 ja klo 10.15                                                        Siina ja Taikaradio Duo (alla kuvassa)

Laulubussi starttaa ja pyörät ne pyörivät koko päivän. Siina & Taikaradio Duo kutsuu koko perheen bussiretkelle, jossa kaikki on mahdollista ja kaikki pääsevät mukaan yhteiseen lauluun ja leikkiin!

Laulubussi kulkee laulubensalla, joten kaikkien lauluapua tarvitaan. Minkälainen musiikkiseikkailu meitä odottaa ja keitä tapaamme vauhdikkaalla matkalla?  Taikaradio Duon akustisen lämmin ja innostava musiikki ilahduttaa kuulijansa päivää niin perinteisten tuttujen kuin uudempienkin laululeikkien sävelin!

LAULULISTA:

1. Nyt on aika, 2. Bussilaulu, 3. Viisi pientä ankkaa, 4. Pikku jänö nukkuu, 5. Kaksi pientä peikkolasta, 6. Huugi-guugi, 7.Tuiki, tuiki tähtönen, 8. Jos sul lysti on

Tervetuloa kaikki mukaan yhteiseen ja iloiseen musiikkiseikkailuun!!!

Myyrmäen Virtakirkko, Rajatorpantie 8

TERVETULOA!

Yhteistyökumppanina päiväkodit - Vantaan seurakunnat

Seurakunta kasvatuskumppanina varhaiskasvatuksen henkilöstölle - Vantaan seurakunnat

Varhaiskasvatuksen katsomuskasvatus - Vantaan seurakunnat

Juhlakalenteri - Vantaan seurakunnat

Kuva Lasten oikeuksien viikon konsertista 22.11.2022 Myyrmäen Virtakirkossa, Siina ja taikaradio duo.