Kanniston nuoriso- ja asukastila Kannu / Vantaankosken seurakunta

Kenraalintie 6, 01700 Vantaa

Kanniston nuoriso- ja asukastila Kannu toimii Kanniston koulun rakennuksessa. Vantaan kaupungin omistamaa tilaa käyttävät kaupungin nuorisopalveluiden lisäksi seurakunta ja yhdistykset.

Vantaankosken seurakunnan toimintaa tiloissa ovat mm. Olotila-kahvila sekä lasten ja perheiden kerhot.

700 neliön nuoriso- ja asukastilan ydin on monipuolisuudessa. Kolme uutta bänditilaa mahdollistavat laadukkaan musiikkitoiminnan ja -harrastuksen. Kerhohuoneissa järjestetään toimintaa nuorten toiveiden mukaisesti, muun muassa kokkikerho. Kuntosalista löytyvät laitteet perustreenaamista varten. Tilan ylpeys, akustiikaltaan muunneltava 160 neliön monitoimisali, tarjoaa mahdollisuuden järjestää vaativampiakin tapahtumia, kuten musiikki-, teatteri- tai liikuntatoimintaa.

Tilan omistaa ja sen käytöstä päättää Vantaan kaupunki.