Katriina Harviainen

Viestintäasiantuntija
Vantaankosken seurakunta

Kaikissa Vantaankosken seurakunnan viestintään liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä minuun. Olipa kyse verkkosivuista, somesta, mediasta, painotuotteista tai mistä tahansa seurakunnan näkyvyydestä.

Heikki Heikurinen

Toimistosihteeri ja tiedotus
Rekolan seurakunta
Kustaantie 22
01400 Vantaa

Myös Whatsapp.

Toimin Rekolan seurakunnassa toimistosihteerinä eli todennäkösesti vastaan puhelimeen, kun olet varaamassa Rekolan seurakunnalta tiloja tai pappia.
Varaukset tehdään kirkkoherranviraston kautta numerosta 09 830 6700

Vastaan myös Rekolan seurakunnan tiedotuksesta.
Seurakunnan arkea pääset parhaiten seuraamaan somesta mm. Facebookista, Instagramista sekä Youtubesta.

Jani Karlsson

Digituottaja

Helena Karvinen

Yhteisen seurakuntatyön sihteeri
Seurakuntatyön erityispalvelut

Laura Ohtosen sijainen.

Ilkka Koivisto

Viestintäsuunnittelija

Elina Kuitto

tiedottaja
Tikkurilan seurakunta
PL69
01301 Vantaa

Tulin töihin Tikkurilan seurakuntaan tiedottajaksi vuonna 2014. Sitä ennen olin työskennellyt pitkään toimittajana ja nähnyt arkea useissa eri medioissa. Viestinnän ilmiöiden ihmettely ja kirjoittaminen ovat olleet vuodesta toiseen pysyvä kiinnostuksenkohteeni molemmissa ammateissa.

Tikkurilassa työni on vaihtelevaa ja monipuolista, ja olen iloinen voidessani olla mahdollistamassa sitä arvokasta työtä, jota täällä tehdään. Olipa kyse sitten diakonian laajasta auttamistyöstä, lasten ja perheiden monipuolisesta kerhotoiminnasta tai laadukkaista konserteista, vain joitakin mainitakseni.

Lisää siitä, mitä Tikkurilan seurakunnassa tapahtuu saat tietää kurkkaamalla seurakunnan sometilejä. Facebookissa meidät löytää: Tikkurilan seurakunta Vantaan Pyhän Laurin kirkko Tiksin lapset ja perheet  Hääyö  Tiksin nuoret aikuiset  Helsingan keskiaikapäivä Tiksin srk-nuoret) Instagramissa ja Twitterissä olemme: Tiksinsrk tiksinnuoret ja tiksin_lapset_ja_perheet YouTubessa: Tikkurilan seurakunta

Elämää Tikkurilan uudessa kirkossa ja sen ympärillä puolestaan seurataan blogissa nimeltä Tikkurilan taivaan alla.

Lotta Numminen

Viestintäsuunnittelija
Myös WhatsApp
01300 Vantaa 13

#kirkkovantaalla
www.facebook.com/kirkkovantaalla
www.instagram.com/kirkkovantaalla
www.twitter.com/kirkkovantaalla

Laura Ohtonen

Yhteisen seurakuntatyön palvelut: viestintä, retriitit, hankinnat, projektit, työsuojeluvaltuutettu
Seurakuntatyön erityispalvelut
Asematie 12
01300 Vantaa

Viestintä, retriitit, hankinnat ja työsuojeluasiat, tapahtumat, projektit.

Virkavapaalla 1.11.2023 alkaen. Sijaisena Helena Karvinen.

Toimin kasvatus- ja sairaalatyönsihteerinä Vantaan seurakuntien yhteisen seurakuntatyön palveluissa. Tiedotan mm. retriiteistä, konserteista ja erilaisista yhteisistä tapahtumista. Kauttani tavoitat myös oppilaitostyön ja sairaalatyön työntekijät, jos et saa heihin muuten yhteyttä. Teen töitä pääsääntöisesti kasvatuksen ja sairaalatyön tiimeille, mutta etenkin viestintää myös koko yhteisille palveluille.

Minut tavoittaa parhaiten sähköpostilla.

Joona Raudaskoski

viestintäpappi
Korson seurakunta
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Korson seurakunnan viestinnästä vastaava seurakuntapastori

Johanna Toivonen

viestintäsuunnittelija
Hakunilan seurakunta
Hakunilantie 48
01200 Vantaa

Juha-Pekka Vanhatalo

Viestintäasiantuntija
Viestintäpalvelut

Vantaan seurakuntien viestintäpalveluissa tehtäviini kuuluvat mediayhteydet ja Kirkko ja kaupunki -yhteistyö. Lisäksi teen viestinnän suunnittelua, työyhteisöviestintää, sisältöjä nettisivuille ja sosiaaliseen mediaan sekä autan ja tuen työntekijöitä, seurakuntia ja yksiköitämme viestinnän suunnittelussa ja tekemisessä.