Korson kirkon hautausmaa

Korson kirkon hautausmaan muistokivi. Yksityiskohta.

Merikotkantie 4, 01450 Vantaa

Korson kirkon hautausmaan hautajaisvaraukset ja hautapaikka varataan hautausmaan toimistosta, p. 09 8306 220.

Korson kirkon vieressä sijaitsee tuhkahautausmaa.

Holvihauta koostuu maanalaisesta holviosasta ja maanpäällisestä kukka- ja kynttilätasosta. Holvihautaan voidaan haudata myös talvella. Omaiset voivat olla hautauksessa mukana. Hautauspäivä on jokaisen kuun ensimmäinen torstai. Arkipyhät voivat vaikuttaa ajankohtaan.

Hautausmaalla on yhteinen nimiseinä, johon vainajan nimilaatta voidaan kiinnittää. Nimilaatan saa kaiverrettavaksi hautausmaan toimistosta tai hautauksen yhteydessä vahtimestarilta. Hautausmaan henkilökunta kiinnittää nimilaatan paikoilleen.

Korson kirkon hautausmaalla sijaitsee Tyhjän sylin muistokivi. Tyhjän sylin muistokivi on tarkoitettu hiljentymispaikalle kaikille niille, joiden syli on syystä tai toisesta tyhjä.

Korson kirkon hautausmaan muistolehto ja sirottelualue ovat täyttyneet.

Korson kirkon uurnalehdon on suunnitellut Arkkitehtuuritoimisto  Jari Frondelius - Jaakko Keppo. Holvihaudat on suunnitellut Absentus Oy.

Korson kirkon hautausmaan hautapaikat varataan hautausmaan toimistosta, p. 09 8306 220.
Hautausmaan portti on auki klo 9-21.

► Korson kirkon uurnalehdon kartta (pdf)

Pysäköintialue sijaitsee Korson kirkon alapihalla.