Hämeenkylän seurakunnan Oopperakerho tutustuttaa seurakuntalaisia musiikki- ja näyttämötaiteisiin.

Kerhon toiminnasta

Kerho järjestää luento- ja keskustelutilaisuuksia sekä tutustumis- ja opintomatkoja.

Oopperakerhon illoissa vierailee suomalaisen oopperan kärkinimiä. Illat pidetään Hämeenkylän kirkolla.

Kerhon puheenjohtaja on Sylvi Merta-Junkkari ja varapuheenjohtaja Terttu Piirainen.

Kunniapuheenjohtaja on Veikko Koivunen.

Kevään 2024 tilaisuudet 31.1. (iso srk-sali), Vieraaksi saapuu musiikin ystävä Erkki Liikanen, Hän luennoi aiheesta: "Musiikin ja elämän käännekohtia vuodesta 1957 nykypäivään". Liikkeelle lähtö Sibeliuksen hautajaisista.

27.3. (iso srk-sali) ja 29.5 (Nuorten tila.) Tilaisuudet alkavat klo 17.30. ja päättyvät 20.30. Tarkemmat tiedot tapahtumakalenterissamme.

Oopperakerhon logo

Kanttori
Hämeenkylän seurakunta
Auratie 3