Tervetuloa lapsikuoroihin ja muskareihin!

Hakunilan seurakunnassa toimii monta alle kouluikäisten musiikkiryhmää. Muskareissa ja lapsikuoroissa lauletaan, leikitään, soitetaan, lorutellaan, tanssitaan ja tutustutaan kirkkovuoteen, esim. jouluun ja pääsiäiseen, musiikin kautta.

KEVÄT 2024 MUSKARIT

"Hyppää mukaan muskarihetkeen, viekö se nyt seikkailuretkeen..."

Kevätkauden muskarien ilmoittautuminen on auennut osoitteeseen kaisa.keskitalo@evl.fi. Vapaista muskaripaikoista voi kysellä myös kesken kauden. Muskarit ovat ilmaisia. Muskarien kevätkausi alkaa 19.1.24 Tervetuloa mukaan!

Vauva- ja taaperomuskarit

Vauva- ja taaperoryhmissä körötellään, keinutellaan, jumppaillaan, tanssahdellaan, lorutellaan, lauletaan ja soitetaan vaihtuvien teemojen mukaan.

• perjantaisin 9.30-10 taaperot 1-2 vuotta
  • perjantaisin 10.30-11 isot vauvat 7-12 kk
  • perjantaisin 11.00-11.30 pienet vauvat 3-7 kk

Vapaista muskaripaikoista voi kysyä Kaisalta osoitteesta kaisa.keskitalo@evl.fi.

Avoin muskari

Avoin kirkkomuskari kokoontuu perjantaisin klo 10-10.30 Länsimäen kirkossa. Kevätkauden esimmäinen kerta on 19.1.24

Ryhmässä musisoivat alle kouluikäiset lapset yhdessä aikuisten kanssa. Muskariin ovat tervetulleita niin vauvat, taaperot kuin leikki-ikäiset. Avoimeen muskariin ei tarvitse ilmoittautua vaan sinne voi tulla mukaan.

Tubemuskari

Kaikille avoin Tubemuskari ilmestyy Hakunilan seurakunnan YouTube-kanavalla. Musisoi lapsen kanssa yhdessä silloin kuin se parhaiten sopii.

LAPSI- JA NUORISOKUOROT

Uudet laulajat, tervetuloa mukaan!

Kuunloiste-lapsikuoro

Lapsikuoro Kuunloisteessa laulavat ja musisoivat alakouluikäiset musiikista kiinnostuneet lapset. Harjoitukset ovat keskiviikkoisin klo 16–16.45 Itä-Hakkilan koulun pikkurakennuksessa. Kuunloisteessa on iloinen ja rento meininki, joten hyppää sinäkin mukaan kuoroseikkailuun! Harrastus on maksuton.

Aurinkotanssi-nuorisokuoro

Nuorisokuoro Aurinkotanssissa laulavat ja musisoivat yläkoulun kynnyksellä sekä yläkoulussa olevat musiikista kiinnostuneet varhaisnuoret ja nuoret. Harjoitukset ovat keskiviikkoisin klo 17–17.45 Itä-Hakkilan koulun pikkurakennuksessa. Aurinkotanssissa on letkeä tekemisen meininki, johon jokainen nuori saa tulla omana itsenään. Tule sinäkin nauttimaan musiikista tässä ihanassa porukassa! Harrastus on maksuton.

Olet tervetullut tutustumiskäynnille kuoroihin!

Kuoroja ohjaa Kaisa Keskitalo. Lisätietoja saat sähköpostitse kaisa.keskitalo@evl.fi.

kanttori
Hakunilan seurakunta

Olen Sini Nikku, kanttori ja varhaisiän musiikkikasvattaja. Virkavapaalla 30.10.2023 - 4.8.2024. Sijaisinani toimivat Tuula Stöckell ja Kaisa Keskitalo.

vs. kanttori
Hakunilan seurakunta
Hakunilantie 48
01200 Vantaa

Kanttori Sini Nikun viransijainen 30.10.2023 - 4.8.2024.