Konsertti kirkkoon

Vantaalla on monta kirkkoa, seurakuntataloa ja kappelia, joissa voi järjestää konsertteja. Mitä kirkkokonsertin järjestämisessä tulee ottaa huomioon?

Jos haluat järjestää konsertin kirkkotilassa, tulee konsertin ohjelman olla kirkkotilaan sopiva.

Kirkkojen konserttivarauksia hoitavat seurakuntien kanttorit. Vantaalla on seitsemän seurakuntaa. Kun löydät kirkon, jossa haluaisit järjestää konserttisi, ota yhteys sen seurakunnan kanttoriin, jonka alueella konserttikirkko sijaitsee. Löydät yhteystiedot valitsemasi kirkon sivuilta. Kanttorin kanssa voit keskustella myös konserttiin liittyvästä tiedotuksesta. Pyhän Laurin kirkon, Pyhän Laurin kappelin sekä uuden Tikkurilan kirkon konserttivarauksissa sinua palvelevat kanttori Samppa Laakso sekä tapahtumakoordinaattori Susanna Lönnqvist.

► Kirkot ja kappelit

Kirkkoherranvirastot

Pyhän Laurin kirkon konsertit

• Kanttori Samppa Laakso, Tikkurilan seurakunta
  • Kantor Anders Ekberg, Vanda svenska församling
  • Tapahtumakoordinaattori Susanna Lönnqvist,
    050-5594782, susanna.lonnqvist@evl.fi

Joulukonsertti Pyhän Laurin kirkossa 2024

1.2.2024 avautuvalla varauslinkillä esiintyjä voi esittää päivämäärätoiveen joulukonsertistaan Pyhän Laurin kirkossa tai Pyhän Laurin kappelissa ajalla 18.11.-23.12.2024. Kutakin konserttia kohden tulee samalla lomakkeella esittää kolme eri päivämäärää.

Mikäli konserttiin myydään pääsylippuja tai kyseessä on asiakaskonsertti, Pyhän Laurin kirkon vuokra on 1000 € (sis. ALV 24 %) / 5 h ja lisätunnit 100 € (+ ALV 24 %) / tunti.

Rajallisten konserttipäivien vuoksi uusi Tikkurilan kirkko ei ole varattavissa samalla lomakkeella.

Linkki sulkeutuu torstaina 29.2.2024 ja vahvistetut konserttipäivämäärät ilmoitetaan 2.4.2024 mennessä.

Lomakkeelle tästä