Kun haluat auttaa

Haluatko antaa aikaasi, olla avuksi ja tehdä jotain mielekästä? Iloiseen vapaaehtoisten joukkoomme mahtuu aina uusia jäseniä! Voit olla mukana omien aikataulujesi mukaan säännöllisesti tai silloin kun sinulle sopii. Tehtäviä löytyy nikkaroinnista puuronkeittoon.

Ota yhteyttä, niin etsitään yhdessä sinulle sopiva tehtävä. Olet mitä tervetullein myös oman toimintaidean kanssa: Minkälaista toimintaa sinä haluaisit kirkolla ohjata?!

Erityistä koulutusta tai kokemusta et tarvitse - tavallisen ihmisen tiedot ja taidot riittävät. Me perehdytämme ja tuemme sinua tehtävässäsi.

Perunoita pilkotaan kirkon keittiössä

Diakoniatyöntekijä
Hakunilan seurakunta

Teen diakoniatyötä Hakunilan seurakunnassa.
Minuun voit ottaa yhteyttä kriiseissä ja elämänongelmissa, jos koet tarvitsevasi kuuntelijaa ja jäsentelyapua ajatuksillesi. Keskusteluapu on maksutonta ja tapaamisia on useimmiten 1-5, tilanteesta ja tarpeesta riippuen. Tavoitat minut puhelimella, sähköpostilla tai WhatsAppilla. Ota yhteyttä, yksin ei tarvitse ihan kaikesta koittaa selvitä!

Me diakoniatyöntekijät olemme mukana seurakuntamme yhteisöllisissä ruokailuissa ja minut tavoittaakin lähes aina maanantaisin Hakunilan maanantaikirkosta ja yhteisölounaalta.