Kirkkoravintola Voimala - yhteisöruokailu

Yhdessä syöminen sopii hyvin kirkkoon. Kuljemme silloin Jeesuksen jalanjäljissä, sillä yhdessä syöminen oli hänelle tärkeää.

Virtakirkon yhteisöruokailussa Voimalassa käytetään mahdollisimman paljon Yhteisen pöydän Linkki avautuu uudessa välilehdessäkautta saatavaa hävikkiruokaa. Vapaaehtoiset valmistavat ja tarjoilevat ruoan pöytiin. Ruokailu on maksuton.

salaattiKirkkoravintola Voimalassa:

• Kirkkohetki klo 11
  • Kevyt lounas ja kahvi klo 11.30 alkaen (vapaaehtoinen maksu diakoniatyön hyväksi)
  • Pöytiintarjoilu

KEVÄÄLLÄ 2024 Voimala avautuu joka toinen perjantai 26.1., 9.2., 23.2., 8.3., 22.3., 5.4., 19.4., 3.5., poikkeuksellisesti torstaina 16.5. ja jälleen perjantaina 31.5.

Lisätiedot Tiina László p. 0503262631 tiina.laszlo@evl.fi

Kirkkoravintolan vapaaehtoinen
Petri Mattanen

"Sadan ihmisen ruokkimiseen tarvitaan iso määrä elintarvikkeita. Olen vapaaehtoisena vastaanottamassa kirkolle tulevia ruokakuljetuksia ja kantamassa ruokatarpeita kylmävarastosta keittiöön. On hienoa olla toteuttamassa tällaista hyvää juttua iloisten ihmisten kanssa."

Petri Mattanen