Osallistu lähetystyöhön!

Tue lähetystyötä joulumyyjäisissä 1. adventtina 3.12.2023

Myyjäisten tuotto menee puoliksi lähetystyölle, toinen puoli seurakuntamme diakoniatyölle.

Voit osallistua myyjäisiin lahjoittamalla:

1. Leivonnaisia - laita mukaan lista kaikista leivonnaisessa käytetyistä aineista.

2. Käsitöitä

3. Hyväkuntoista tavaraa, jota itsekin ostaisit, myytäväksi/arpajaisvoitoksi.

Lahjoitukset voi tuoda myyjäisvalmisteluiden aikaan kirkolle pe 1.12. ja la 2.12. klo 9-14

Voit olla mukana lähetystyössä...

1. Rukoilemalla

2. Liittymällä lähetysrenkaaseen. Saat silloin uutiskirjeet sähköpostiisi tuoreeltaan tai postin kautta kotiisi 3-4 kertaa vuodessa. Voit ilmoittautua renkaaseen Päivi Peittolalle. Ilmoita nimesi, osoitteesi ja sähköpostiosoitteesi.

3. Tulemalla mukaan talkoolaiseksi myyjäisiin tai lahjoittamalla sinne myytäviä tuotteita. Rekolan kirkolla järjestetään 2 kertaa vuodessa diakonia- ja lähetystyön yhteiset myyjäiset. Tervetuloa mukaan! Tarvitsemme myyjäisiin lahjoituksia (käsitöitä/leivonnaisia) ja työvoimaa eri tehtäviin!

4. Osallistumalla lähetysaiheisiin tilaisuuksiin.

5. Tukemalla lähetystyötä taloudellisesti.

Lähetyksen kannatustili:

FI89 15963 0000 37764, saaja Rekolan seurakunnan lähetystyö
Viesti: 1062 00000 lähetystyölle! Jos haluat kohdentaa tukesi tietylle järjestölle, liitä viestiin SLS, SEKL, SPS, SLEY, ELK tai SANSA riippuen siitä, minkä järjestön työtä haluat tukea.

Tule tuomaan toivoa maailman naisille!

Rekolan seurakunnan Toivoa naisille -ryhmässä tutustutaan naisen elämään eri maissa ja rukoillaan naisten ja tyttöjen paremman elämän puolesta.

Ryhmä kokoontuu ympäri vuoden parittomilla viikoilla tiistaisin klo 18-19.30 yksityiskodissa osoitteessa: Tertunkuja 4 B, Vantaa.

Lisätietoa Toivoa naisille työstä

Medialähetys Sanansaattajien Toivoa naisille - työ on osa suurempaa kansainvälistä Project Hannah -rukousliikettä. Toivoa naisille -työtä on tehty Suomessa vuodesta 2000, aluksi Hanna -työn nimellä.

Toivoa naisille -ryhmät ovat moninaisia. Niissä mm kahvitellaan, kahvakuulaillaan ja kokoonnutaan yhteen. Samalla tehdään medialähetystyötä: kerätty tuotto ohjataan Naiset toivon lähteellä -radio-ohjelmille. Suomalaiset Toivoa naisille -ryhmät kustantavat näitä ohjelmia jo kahdeksalla kielellä Indonesiaan, Intiaan, Kambodžaan ja Turkkiin.

Radio-ohjelmissa naista hoidetaan sydänjuuria myöten, jaetaan asioita kuin sisarukset toisilleen. Moni kuulija on lukutaidoton ja asuu tiettömien taipaleiden takana. Radio on usein ainoa tapa kertoa naiselle, että häntä rakastetaan."

Lähetys- ja aikuistyön sihteeri
Rekolan seurakunta
Kustaantie 22
01400 Vantaa

Työskentelen Rekolan seurakunnassa lähetyksen ja kansainvälisen työn sekä aikuisten hengellisen työn parissa. Minulta voi kysyä läheteistä ja lähetystyön kannatusmahdollisuuksista, rukouspiireistä, aikuisten hengellisistä piireistä sekä raamattuopetuksesta. Parhaiten tavoitat minut loppuviikosta.