Kartanonkosken kerhohuoneisto / Tikkurilan seurakunta

Kerrostalotalo, jonka yhteydessä tila sijaitsee.

Tilan käyttö

Tila on varattavissa lähinnä lauantaisin ja sunnuntaisin.

Tilavaraukset

Tikkurilan seurakunnan kaste- ja perhejuhlavaraukset ma–pe klo 9–14 p. 09 8306 804. Hautajaisten varaukset ma-pe 9-15 p. 09 8306 220.

Tilassa ei ole vahtimestaripalvelua. Tilan esittelystä voi sopia vahtimestarin kanssa p. 09 8306 224 (ma-pe 12-17). Tiloihin tutustuminen tapahtuu pääsääntöisesti keskiviikkoisin.

Kartanonkosken kerhohuoneisto juhlatilana

Kahdesta huoneesta koostuvan huoneiston toinen puoli on kalustettu lasten mittojen mukaan. Toisessa kokoontumishuoneessa on pitkä pöytä tuoleineen. Pöydän ympärille mahtuu samanaikaisesti istumaan 15 henkilöä. Tilaan mahtuu yhteensä 20 henkeä. Kiinteistön sisäpihalla on toimipaikan käytössä oleva pieni aidattu piha-alue.

Kartanonkosken kerhohuoneisto soveltuu pienten kastetilaisuuksien, rippijuhlien ja muiden perhejuhlien pitopaikaksi. Kerhohuoneistossa voidaan pitää myös kokouksia. Tilaa voidaan vuokrata myös syntymäpäivätilaisuuksiin.

Varusteet

Tilassa on kastemalja, kynttilänjalka ja maljakko. Tilassa on myös lastenhoitopöytä. Lapsille on syöttötuoleja.

Seurakunnalta voi lainata kastepuvun kastetilaisuuteen.

Keittiö

Keittiössä on jääkaappi, pakastin, astianpesukone, liesi, uuni, mikro, kahvinkeitin ja vedenkeitin sekä termoskannuja kahville ja teelle. Käytettävissä on Arabian valkoinen 30 hengen astiasto.

Maksut

Vantaan seurakuntien jäsenille kasteen ja kastekahvien, avioliittoon vihkimisen ja hääjuhlan sekä hautajaisten ja muistotilaisuuden tilavuokra 0 e (6 tuntia). Linkki avautuu uudessa välilehdessäKatso muut hinnat tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tikkurilan seurakunnan ylläpitämä Kartanonkosken kerhohuoneisto sijaitsee Vantaan seurakuntien omistamassa huoneistossa kerrostalon alakerrassa. Tila on pinta-alaltaan 130 neliömetriä.

Parkkipaikat

Kerhotilalla on yksi oma parkkipaikka.

Estettömyys

• Esteetön sisäänkäynti kiinteistön sisäpihan puolella
  • Esteetön wc
Esteetön kulku Esteetön kulku