Kahvipensaita ja kahvin poimija.

Vantaan kirkkokahvit

Vantaan kirkkokahvit ovat seurakuntien lähetystyön varankeräystuote. Tällä hetkellä myynnissä on kaksi erilaista laadukasta kahvia. Toinen tummapaahtoinen ja toinen keskipaahtoinen.

Kahvi tulee meille Vantaalaiselta pienpaahtimolta jolla on myös omia kahviloita Kahvi Charlotta -nimellä. Yrittäjä ostaa kahvin suoraan tuottajalta, joka saa kahvista FairTraid kahvia vielä selvästi paremman hinnan.

Ostamalla kahvia tuet siis sekä seurakuntasi lähetystyötä, kahvin tuottajaa ja pientä Vantaalaista yrittäjää.

Tällä hetkellä mukana ovat Vantaan ruotsinkielinen seurakunta, Tikkurilan seurakunta ja Hakunilan seurakunta. Vanda svenska församling käyttää tuoton Suomen Lähetysseuran nimikkolähettien työhön, Tikkurilassa ja Hakunilassa tuotto käytetään kaikkien lähetysjärjestöjen työhön.

Tällä sivustolla kerrotaan myöhemmin lisää siitä mihin tuotto käytetään.

Kahvia voi nyt tilata ennakkoon:

• anu.paavola@evl.fi
  • mari.chaulagai@evl.fi