Vantaankosken seurakunnan kirkkoherranvirasto

Virtatalon sisäänkäynti Rajatorpantien puolelta.

Virtatalo, Rajatorpantie 8, 01601 Vantaa

Avoinna ma-pe klo 9–14 p. 09 8306 440 tai vantaankoski.virasto@evl.fi.
Kaste-, hää- ja muut juhlavaraukset p. 09 8306 404 ma-pe klo 9-14, tilavaraukset.vantaankoski@evl.fi
Hautajaisvaraukset p. 09 8306 220 ma-pe klo 9-15.

Konserttivaraukset: Kun haluat varata tiloja konsertteihin tai kuoroille, sovi siitä kanttorien kanssa. ► Katso yhteystiedot tästä.

Virkatodistus ja sukuselvitys

Tilaa virkatodistukset ja sukuselvitykset aluekeskusrekisteristä p. 09 8306 345.
►Katso tarkemmat ohjeet ja hinnat tästä

Pappi tavattavissa

Pappi on tavoitettavissa keskusteluja ja sielunhoitoa varten
ma, ti, to, pe klo 11-13 puh. 09 8306 419.
Tai ota yhteyttä sähköpostitse vantaankosken.papit@evl.fi.

Muut kirkkoherranviraston asiat

p. 09 830 6440, ma-pe klo 9-14.

Sisäänkäynti

• Virtatalon pääovi on Rajatorpantien puolella. Esteetön kulku on Rajatorpantieltä Kilterinkaarelle kääntyen ja siitä Virtatalon pääovelle.
  • Toinen sisäänkäynti on Kilterinkaarelta Virtatalon takaa. Sisäänkäynnissä on portaat.

Pysäköinti

• Virtatalon pysäköintialueiden kiekolliset paikat poistuivat ja kaikki paikat menivät EuroParkin alaisuuteen rekisterinumerojen perusteella.
  • Kilterinkaaren puolella ei ole enää lainkaan asiakaspaikkoja, vaan autot on pysäköitävä Rajatorpantien puolella oleville pysäköintialueille.
  • Virtakirkossa asioivat saavat maksutonta parkkiaikaa merkitsemällä autonsa rekisterinumeron näyttöön, joka on Virtakirkon kirkkosalin ovien edessä.

• Toivomme kärsivällisyyttä muutosten keskellä!

wc wc