Yritysyhteistyökumppaneille

Seurakunnat arjen ja juhlan asiantuntijoina

Vantaan seurakunnat ovat miltei 130 000 vantaalaisen yhteisö, jotka ovat toimineet vuosisatoja alueen asukkaiden kanssa ja hyväksi. Vantaalaisista kirkkoon kuuluu noin 60 % kaupungin asukkaista ja seurakuntien jäsenet puhuvat yhteensä lähes 60 eri äidinkieltä. Vantaalla toimii kuusi alueellista suomenkielistä seurakuntaa ja yksi ruotsinkielinen Vanda svenska församling. Seurakunnilla on

• 400 ammattilaista töissä
  • yli 40 000 m2 tilaa käytössä
  • yli 10 000 tilaisuutta tai tapahtumaa vuosittain

Meillä löytyy osaamista niin arjesta kuin juhlasta ja riemuista kuin murheista.

Mitä kumppanuudella tavoitellaan?

Hyvä kumppanuus kehittää yhteistyön molempia osapuolia. Seurakuntien perustehtävä on toimia rohkeasti armon asialla ja tämä tarkoittaa kumppanuuksissa uusia avauksia, tapahtumia ja palveluita yhdessä vantaalaisten yritysten ja yhteisöjen kanssa. Suurimpia kumppanuushankkeita Vantaalla on hävikkiruoan logistiikkakeskus ja yhteisöpaja Yhteinen pöytä, jonka verkostossa on mukana noin 30 yrityskumppania ja päälle 30 järjestöä & yhteisöä.

Vantaalaisia yrityksiä on osallistunut myös esimerkiksi vihkitapahtuma Hääyön toteuttamiseen ja Kummipäivään.

Ota yhteyttä, niin mietitään mitä juuri me voisimme tehdä yhdessä ja etsitään yhteistyöhön sopiva toimintamalli!

Kummipäivä
Hääyö