Kuvabanneri, missä kuvitettuja hautakiviä. Teksti: Hautahaku

Hautahaku – Etsi hauta Vantaan seurakuntien hautausmailta

Hautahakupalvelulla voit etsiä olemassaolevan haudan sijainnin Vantaan seurakuntien hautausmailta.

Tällä palvelulla voi etsiä hautojen sijainteja Helsingin pitäjän kirkon, Ruskeasannan, Hämeenkylän kirkon ja Korson kirkon hautausmailta.

Hautahakupalveluun Linkki avautuu uudessa välilehdessäkirjoitetaan vainajan nimi. Ohjelma hakee näyttää saman tien vainajan syntymä- ja kuolinajan ja osoittaa, mille hautausmaalle, mihin osastoon ja mille hautariville vainaja on haudattu. Tämän perusteella hauta löytyy helposti. Palvelu toimii tietokoneella ja mobiililaitteilla.

Palvelu näyttää haudan sijainnin hautausmaalta hauta-alueen tarkkuudella. Uuusimmat hautatiedot näkyvät ohjelmassa noin kuukauden kuluttua.

Palvelussa on myös Vantaan seurakuntien hautausmaiden opastekartat.