PikkuHelppi

PikkuHelppi tarjoaa pienten lasten vanhemmille omaa aikaa sekä tukea arjen ja arkirutiinien hallintaan.
PikkuHelppi auttaa perhettä pienissä asioissa ja askareissa mm. lastenhoitoapuna.
Kaipaatko arkeesi hengähdyshetkeä? Haluaisitko saada lyhytkestoista apua suoraan kotiin tai kodin lähiympäristöön?

PikkuHelppiä antavat koulutetut seurakuntien lastenohjaajat. Toiminta on maksutonta eikä siihen ole ikärajaa. Se ei myöskään edellytä kirkon jäsenyyttä. Helppiaika on kaksi tuntia ja niitä on saatavissa arkipäivisin. Toiminta on maksutonta. PikkuHelppiä saatavissa max. 4 kertaa/perhe.

PikkuHelppi toimii koulujen työaikoina ja pääasiassa alkuviikon aamupäivissä. Kannattaa kuitenkin kysyä myös muita aikoja, pyrimme auttamaan mahdollisuuksien mukaan.

Koivukylän alue
Anna-Maria Alava, p. 044 422 0314

Jos puheluun ei vastata, jätä soittopyyntö. Myös WhatsApp-viesti käy. PikkuHelppiä tekevät ohjaajat ottavat yhteyttä mahdollisimman pian.

Vapaaehtoiseksi?

PikkuHelppi-vapaaehtoiseksi - Vantaan seurakunnatLinkki avautuu uudessa välilehdessä

PikkuHelppi- logo

Lastenohjaaja
Rekolan seurakunta
Kustaantie 22
01400 Vantaa

Työskentelen Rekolan seurakunnassa lastenohjaajana päiväkerhossa ja perheolkkareissa. Olen myös mukana Koivukylän avoimessa perhekeskuksessa Mll:n Kohtaamispaikan toiminnassa sekä päiväkotiyhteistyössä. Minulta voi kysyä erityisesti päiväkerho- ja perhetoiminnasta.

Lapset ja perheet - Vantaan seurakunnat

Pienet kädet - Rekolan seurakunnan varhaiskasvatus | Facebook