Lapset askartelevat pöydän ääressä.

Kouluikäisten kevät 2024

Kevään kerhoihin ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen syksyn ensimmäisiin kerhoihin alkaa elokuussa. Pääset ilmoittautumaan ja katsomaan kerhotarjontaa TÄSTÄ.

Lisätietoja Marjukka Valtaselta p. 050 526 9401.

Junnuolkkari 7 - 14-vuotiaille Tikkurilassa ja Tammistossa

Alkaen viikolla 2

Avoin Junnuolkkari 7-14 -vuotiaille:

Vehkapolulla (Vehkapolku 10) on auki kouluviikoilla tiistaisin klo 13-16

Tammiston kerhohuoneistolla (Tammistonkatu 29 B) torstaisin klo 13-16.

Tule oleilemaan, tekemään läksyt ja pelailemaan. Junnuolkkari kiinni koulujen loma-aikoina, ellei toisin ilmoiteta. Tarjolla välipalaa ja olkkari on osallistujille täysin maksutonta.

Talviloman puuhat

Talvilomalla tiedossa 7-14 -vuotiaille maanantaista keskiviikkoon 19.-21.2. avointa toimintaa eri kerhopisteissä.

ma: Tikkurilan kirkolla Vehkapolun kerhotilassa (Vehkapolku 10) klo 10-14

ti: Ylästön seurakuntatalolla (Lehtikummuntie 2) klo 10-14

ke: Ilolan seurakuntatalolla (Soittajankuja 1) klo 10-14

Ohjelmassa ohjatusti yhdessäoloa, askartelemista, leipomista, musisointia sekä leikkejä.

Avoimeen toimintaan ei ennakkoon ilmoittautumista ja toiminta on maksutonta.

Talviloman retki

Talvilomalla torstaina 22.2. klo 10.30-15 lähdemme retkelle 7-14-vuotiaiden kanssa. Retkikohteena on Rush trampoliinipuisto, jonne matkaamme yhdessä junalla. Hinta retkelle on 10e, joka sisältää matkat, lipun puistoon sekä puistossa tarvittavat sukat. Voimme ottaa retkelle mukaan 20 osallistujaa, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittautuminen aukeaa perjantaina 2.2. klo 12 täällä.

FACEBOOK-ryhmä huoltajille

Tule mukaan Tikkurilan varhaisnuorten Facebook -ryhmään. Ryhmässä jaetaan tekemisvinkkejä sekä viestitään tulevista tapahtumista. Löydä sitä kautta mm. tekemistä perheelle.

Pääset sivulle TÄSTÄ, tervetuloa!

TOIVEITA VARHAISNUORISOTYÖHÖN

Olisiko sinulla jokin idea tai ajatus siitä, mitä Tikkurilan varhaisnuorisotyö voisi tarjota alueen 7-14 -vuotiaille nuorille. Laita ajatuksiasi tai ehdotuksia rohkeasti Marjukalle ja katsotaan miten voisimme lähteä kehittämään toimintaa.

Pappi
Tikkurilan seurakunta

Työskentelen Tikkurilassa partiolaisten, koululaisten ja alakouluikäisten pappina.

Pappina olen toiminut keväästä 2022. Asun Vantaalla ja minuun voi törmätä esimerkiksi koirapuistossa tai kassajonossa Tikkurilan alueella. Viihdyn hevosen selässä ja kirpputoreilla vapaa-ajallani. Tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden periaatteet läpileikkaavat arvoni niin arjessa kuin työelämässä. Minulle on etuoikeus päästä olemaan mukana ihmisten elämän taitekohdissa niin ilossa kuin surussa.

Palvelen mielelläni suomeksi ja englanniksi.

You can contact me also in English.