Lapset ja perheet

Korson seurakunnan toimintaa lapsille ja perheille on mm.

Myös erilaisia tapahtumia, retkiä ja leirejä järjestetään vuosittain. Päivä- ja perhekerhot kokoontuvat sekä seurakuntakeskuksessa Linkki avautuu uudessa välilehdessäettä seurakuntakodeilla MikkolassaLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja Nikinmäessä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tervetuloa lapsikuoroon!

Tule kokeilemaan lapsikuorossa laulamista! Harjoittelemme kaksi kertaa, maanantaina 11.3. ja 25.3. klo 16.15-17 Korson kirkolla seurakuntasalissa. Osallistumme pääsiäismaanantain muskarikirkkoon 1.4. klo 16. Lisätietoja saa Riina Haapaniemeltä p.050 310 7493.

Kuoro on pop up- kuoro eikä vaadi sitoutumista, Tervetuloa rohkeasti mukaan!

Leikkipäivän lastenhoitolauantai 20.4.2024 klo 9-15 Korson kirkolla  3-9 -vuotiaille

Nyt on mahdollisuus tuoda lapset hyvään hoitoon! Lastenhoitopäivässä leikitään ulkona ja sisällä sekä syödään omat eväät. Lähetämme lisätietoa sähköpostitse ilmoittautuneille myöhemmin. Lastenhoito on maksullista, hinta 5e/lapsi ja se menee Yhteisvastuukeräykseen. Hoito maksetaan lasta tuotaessa käteisellä. Mukaan mahtuu 20 lasta.

Lastenhoitajina toimivat Korson seurakunnan lastenohjaajat.  Lisätietoja Eeva Suonpäältä, eeva.suonpaa@evl.fi tai p. 050 3363384. Ilmoittautuminen alkaa ma 25.3. klo 9 ja päättyy ma 8.4. Ilmoittautuminen tapahtuu sähköisesti tästä.

Vapaaehtoiseksi pikkuhelppiin? Lue lisää täältä

Tilaa lasten ja perheiden uutiskirje

Tilaa uutiskirje tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Lasten ja perheiden uutiskirje kokoaa Korson seurakunnan toiminnan lapsille ja perheille kerran kuussa suoraan sähköpostiisi.

Uusimman kirjeen voit lukea tästä.

siunaus ja lapsi

Perhekerhotyö
01450 Vantaa

Olen ollut Korson seurakunnan lastenohjaajana 20 vuotta. Olen edelleen innostunut ja mielissäni, kun saan tavata viikottain monia korsolaisia lapsiperheitä perhekerhoissa ja vauvamuskareissa. Ihailen lapsen luonnollista kykyä elää juuri nykyhetkessä. Hän ei mieti menneitä, eikä murehdi tulevia, vaan on ja elää täysillä!

Päiväkerho
01450 Vantaa

Hei, olen Taina Partanen ja olen saanut työskennellä Korson seurakunnan lastenohjaajana jo vuodesta 2005. Työtehtävät ovat olleet hyvin moninaiset. Tällä hetkellä työskentelen päiväkerhojen ja perhekerhojen parissa. Työpaikkanani Nikinmäen seurakuntakoti ja kirkko.

Johtava kasvatuksen viranhaltija
Varhaiskasvatuksen pappi
01450 Vantaa

Varhaiskasvatuksen pappina minulla on ihana etuoikeus olla paljon tekemisissä lasten ja perheiden kanssa. Minulla on sellainen ohje ja haaste itselleni, että pyrkisin aina puhumaan niin, että lapsikin sen ymmärtää. Ainakin niissä tilanteissa, joissa lapsia on paikalla. Se ei tarkoita sitä, etteikö voisi olla myös syvällinen tai etteikö asiat voisi puhutella myös aikuisia. Tämä haaste ei ole ihan helppo, enkä väitä että onnistuisin siinä. Mutta toivon oppivani!