Tilavaraukset

Perhejuhlat

Vantaan seurakuntien kirkot ja muut tilat ovat seurakuntalaisten käytössä perhejuhlia varten. Tilojen käyttö ristiäisiin, hääjuhliin ja hautajaisten yhteydessä järjestettäviin muistotilaisuuksiin on ilmaista Vantaan seurakuntien jäsenille. Poikkeuksena Pappilan juhlatila, Kirkkoherran salonki ja Pakaritupa, joitavuokraa pitopalveluyritys Juhla Mintut. Varaukset Pappilan juhlatilaan, Kirkkoherran salonkiin ja Pakaritupaan tehdään Juhla Minttujen kautta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Muiden perhejuhlien kuten syntymäpäivien järjestämisestä veloitetaan hinnastonLinkki avautuu uudessa välilehdessä mukaan. Vantaan seurakuntien jäsenet saavat tilat käyttöön jäsenhintaan.

Hautausmaan toimistosta varataan kaikki hautajaisiin ja muistotilaisuuteen liittyvät varaukset.

Seurakuntien tilat ja ristiäiset ja häät varataan kunkin seurakunnan kirkkoherranviraston kautta.

Ristiäiset, avioliittoon vihkimisen ja hautajaiset voi varata myös verkkopalvelussamme.

► Tutustu juhlakäytössä oleviin kirkkotiloihin

Tutustu muihin juhlakäyttöön sopiviin tiloihin

► Kirkkoherranvirastojen yhteystiedot

Kokoukset ja kurssit

Joitakin seurakuntien tiloja voi käyttää myös kokousten ja kurssien järjestämiseen. Kokouksiin sopivia tiloja löytyy Vantaalta kirkoista ja seurakuntatiloista.

► Kysy pienempiä paikallisia tiloja kirkkoherranvirastoista

Konsertit ja tapahtumat

► Konserttien järjestäminen kirkoissa