Hämeenkylän seurakunnassa hiljennytään Sanan äärellä ja tutkitaan Raamattua pienpiiritoiminnasta luentoihin. Jos sinulla on aihetoiveita, kerrothan niistä meille.

Lue Raamattu läpi

Hämeenkylän seurakunnassa järjestettiin Lue Raamattu läpi -projekti keväästä 2021 kevääseen 2023.

Näiltä sivuilta löydät linkkejä luentoihin ja muuhun Raamatun lukemista tukevaan materiaaliin.

Raamattuluentoja pääse kuuntelemaan tästä.

Kiviä kengässä

Kiviä kengässä tarjoaa rennolla otteella filosofisia, historiallisia ja tieteellisiä todisteita kristinuskon puolesta.

Kiviä Kengässä löydät myös YoutubestaLinkki avautuu uudessa välilehdessäTik TokistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä, sekä Instagramista!Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Avaa Raamattu!

Löydät mm. saarnoja ja materiaalia kotiin täältä.

Kirkkoherra
Auratie 3
01630 Vantaa

Olen aloittanut Hämeenkylän seurakunnan kirkkoherrana 1.2.2021 alkaen. Hämeenkylä on minulle tuttu vuosien takaa. Tulin Hämeenkylän lukioon töihin v. 1999 ja siirryin seurakuntapapiksi v. 2008. Erityisen iloinen olen vanhoista oppilaistani, joita olen saanut vihkiä ja joiden lapsia olen saanut kastaa. Jos haluat auttaa seurakuntaa ja alueen ihmisiä osaamisellasi, ota minuun yhteyttä.

Projektityön koordinaattori

Aikuistyö ja lähetystyö.

Terve! Olen Espoolainen nuorimies, nimeltäni Jarkko.

Ajauduin hyvässä johdatuksessa Vantaan puolelle töihin jalkapallopelien kautta. Minulle selvisi, että noin 8 kilometrin päässä kodistani on upea seurakunta täynnä hienoja ihmisiä.

Palvelen Hämeenkylän seurakunnassa nyt kolmatta vuotta ja olen kiitollinen, että saan olla juuri täällä töissä. Toimin projektityön koordinaattorina, mutta vastuualueina ovat myös lähetystyö, jota sain itsekin tehdä Mongoliassa urheilulähetystyön merkeissä, sekä vapaaehtoistyö. Monessa saan siis olla mukana, joten varmasti näemme! :)

Minulle saa ihan rohkeasti soittaa tai tulla juttelemaan.

Seurakuntapastori
Auratie 3
01630 Vantaa

Virkavapaalla 31.5. asti

Olen vain nöyrä pastorin alku. Saan hoitaa rippikoulupastorin tehtävää Hämeenkylän ihanassa seurakunnassa. Alkujaan tulen tuolta luvatusta muasta, Savosta. Tarkoitukseni on tuoda lupsakkuutta tänne etelän vilskeen keskelle. Ja siitähän kristinuskossakin on kyse: ilosanomasta! Ilosanoma siitä, mitä Jumala on tehnyt puolestamme Jeesuksen ristintyöllä, ja kuinka paljon Hän rakastaa meitä ja kutsuu yhteyteensä.

Intohimojani ovat musiikki ja apologetiikka. Musisoida tykkään yksin ja yhdessä ja jos haluat mukaan bändiin soittamaan eri tapahtumiin, niin ole rohkeasti yhteydessä! Apologetiikka sen sijaan on kristinuskon puolustamista filosofisin, historiallisin ja tieteellisin argumentein. Mikään ei ole niin ihanaa kuin hyvä keskustelu maailmankatsomusten välillä.

Käy tsekkaamassa mun apologiakanava Kiviä kengässä somesta!

Löytyy YoutubestaLinkki avautuu uudessa välilehdessä, TiktokistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä, Instagramista ja WordpressistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.