Suruun

Suru on osa ihmisen elämää. Kukaan ei selviä elämästä ilman menetyksia ja niihin liittyvää kipua.

Surussa on hyvä, jos rinnalla on toinen ihminen, kuuntelija, tukija. Seurakunnan työntekijät, erityisesti papit ja diakoniatyöntekijät voivat olla rinnallakulkijoita myös surun kohdatessa. Ota yhteyttä, olemme täällä sinua varten.

Sururyhmässä voit keskustella muiden läheisensä menettäneiden kanssa kuolemaan ja suruun liittyvistä kokemuksista ja ajatuksista. Sururyhmän toiminta perustuu vertaistukeen ja ryhmäläisten keskinäiseen luottamukseen. Ryhmä kokoontuu yleensä säännöllisesti kuusi kertaa viikon välein. Sen jälkeen muutaman kuukauden kuluttua tavataan vielä kerran.

Seuraava sururyhmä on alkamassa keskiviikkona 3.4. Ilmoittautumiset kirkkoherranvirastoon p. 09 830 6500. Otamme yhteyttä kaikkiin ennen ryhmän alkua. Mukana ryhmässä diakonit Liisa Juusela ja Heli Leskinen

Tiedustelut pastori Tiina Palmu, p. 050 3565715