Isoskoulutus

Kiinnostuitko riparilla isostoiminnasta? Haluaisitko kokemusta pienryhmän ohjaamisesta? Tule mukaan isoskoulutukseen ja sinusta voi tulla ensi vuoden isonen. Tervetulleita isoskoulutukseen ovat kaikki, niin uudet aloittavat kuin vanhat konkari-isoset!

Olemme erilaisia ja jokaisella meistä on omat lahjamme - siksi myös sinua tarvitaan! Isosena pääset laittamaan lahjasi likoon vastuunkantajana, yhteishengenluojana, kuuntelijana ja isosiskona tai -veljenä rippikoululaisille. Tule siis mukaan!

Isoskoulutuksessa opit

• ryhmänohjaajan taitoja

• ilmaisutaitoa

• vuorovaikutus- ja ihmissuhdetaitoja
  • iltaohjelmien ja hartauksien pitämistä
  • kristinuskon perustietoja
  • Raamatun käyttöä

Kevään 2024 isoskoulutuskerrat Virtakirkon nuorisotilassa

Keskiviikot klo 17.30-20. Ohjelmaosuus klo 18-20. Lauantaiden kellonajat alla

• la 13.1. klo 12-16
  • ke 31.1.
  • ke 14.2.
  • la 2.3. klo 14-18
  • ke 13.3.
  • ke 10.4.

• su 24.3. klo 12nuorten messu Seutulan kappeli
  • pe-su 26.-28.4. NUORTEN LEIRI Parinpellon leirikeskus. Hinta 45€ (sis. yhteiskuljetus + täysihoito). Huoltaja ilmoittaa alaikäisen nuoren mukaan leirille seurakuntien asiointipalvelussa.
  • ke 15.5. nuorten kevätjuhla

nainen soittaa pianoa

Nuorisotyönohjaaja
Vantaankosken seurakunta

Myös WhatsApp!

Mun nimi on Suvi ja työskentelen Vantaankosken seurakunnassa rippikoulun jälkeisessä nuorisotyössä. Työpäiviä täyttää muun muassa isoskoulutus, nuortenillat, leirit sekä kouluyhteistyö. Vapaapäiviä sen sijaan täyttää kansanmusiikki, (penkki)urheilu sekä omasta englanninbulldoggista haaveilu. Mukava tutustua!