Korson seurakunnan seniorit kokoontuvat, tule mukaan!

Tervetuloa mukaan Seurakunnan senioreihin!

Seurakunnan seniorit kokoontuvat kahvittelun, keskustelun ja ajankohtaisen ohjelman merkeissä kirkolla ja Mikkolassa. Seniritoiminta on avointa kaikille itsensä senioreiksi tunteville eikä vaadi ennakkoilmoittautumista tai sitoutumista, vaan paikalle voi tulla kun itselle sopii.

• Kirkon senioripiiri kokoontuu joka viikko torstaisin klo 13 alakerran seurakuntasalissa (Merikotkantie 4, suora käynti alakertaan parkkipaikan eli osoitteen Kotkansiipi 1 puolelta)

• Mikkolan senioripiiri kokoontuu joka toinen viikko parillisilla viikoilla keskiviikkosiin klo 10 seurakuntakoti Mikaelissa (Venuksentie 4)

Vierailijoista ja teemoista löydät tarkempaa tietoa Kirkko&Kaupunki -lehden ilmoituksista ja näiden verkkosivujen tapahtumakalenterista.

Seurakunnan senioreihin mahtuu aina mukaan myös vapaaehtoisia vastuunkantajia mukaan suunnittelemaan toimintaa ja halutessaan myös toimimaan piirinvetäjänä.

Seurakuntapastori
Korson seurakunta