Musiikki ja kuorot

Musiikilla on tärkeä osa jumalanpalveluksissa. Jos olet kiinnostunut musiikista, voit tulla antamaan oman äänesi musiikkitoimintaan vapaaehtoisena.

Seurakunnassamme toimivat Vantaankosken kantaattikuoro, Kivistön kirkon kuoro, lasten Kastehelmi-kuoro ja Kastehelmi-miniryhmä sekä laulu- ja käsikelloyhtye Sonus ja Puhallinorkesteri Louhi.

Kuoroihin otetaan uusia jäseniä syyskauden alussa. Muina aikoina voit kysyä osallistumisesta kuorojen johtajilta.

Onko sinulla jokin muu musiikillinen lahja? Ota siinäkin tapauksessa yhteyttä kanttoreihimme.

► Lue lisää musiikkitoiminnasta

Kanttori
Vantaankosken seurakunta

Olen ollut kanttorina Vantaankosken seurakunnassa vuodesta 1989 asti. Soitan häissä, hautajaisissa, jumalanpalveluksissa ja monissa muissa seurakunnan tilaisuuksissa. Johdan Kivistön kirkon kuoroa. Hoidan myös seurakuntamme tiloissa harjoittelevien kuorojen ja urkuharjoittelijoiden tilavarauksia.

Minuun voit olla yhteydessä, jos olet kiinnostunut tulla laulamaan Kivistön kirkon kuoroon tai sinulla on jotain muita musiikkiin liittyviä kysymyksiä.