Muskarit Korson seurakunnassa

Muskarit

Korson seurakunnan tarjoamat muskarit pidetään Korson kirkolla, lasten tiloissa. Muskarissa soitetaan ja lauletaan liikkuen, leikkien ja lorutellen. Tarjoamme vauvamuskareita alle yksivuotiaille ja taaperomuskaria 1-2-vuotiaille. Ryhmiä vetää seurakunnan lastenohjaaja Erja Lindholm.

Avoin perhemuskari aloittaa 3.4. !

Korson seurakunnassa aloittaa avoin perhemuskari kanttorimme Riinan johdolla.
Muskari on kaikenikäisille lapsille vanhempineen eikä siihen tarvitse ennakkoon ilmoittautua.
Muskari pidetään keskiviikkoisin 3.4. alkaen Korson kirkon seurakuntasalissa klo 15.00-15.30. Sen jälkeen on mahdollisuus jäädä leikkimään ja syömään omia eväitä lapsityön tilaan 16.30 asti.
Muskari kokoontuu huhti-toukokuun!

"Kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on!"

Kevään 2024 Muskarit

Keväällä Korson seurakunnassa on tarjolla  2 vauvamuskariryhmää ja 2 taaperomuskariryhmää.Korson seurakunnan tarjoamat muskarit pidetään Korson kirkolla, lasten tiloissa. Lastentilojen sisäänkäynti on Korson kirkon parkkipaikan puolelta. Muskarissa soitetaan ja lauletaan liikkuen, leikkien ja lorutellen.

Vauvamuskari 0-1-vuotiaille torstaisin 11.04.-30.5. ( ei helatorstaina) Korson seurakuntakeskuksessa, lasten tiloissa. Muskareihin ilmoittaudutaan sähköisesti. Voit valita itsellesi ryhmän sopivamman ajan mukaan.

Ilmoittautuminen alkaa ti 2.4.2024 klo 9.00

Muskareita ohjaa lastenohjaaja Erja Lindholm.

Vauvamuskariryhmien ajat:

1. ryhmä klo 11.00-11.30 ilmoittaudu tästä

2. ryhmä klo 12.00-12.30 ilmoittaudu tästä

Taaperomuskarien ajat:

1. ryhmä klo 9.00-9.30 ilmoittaudu tästä

2. ryhmä klo 10.00-10.30 ilmoittaudu tästä

Katso vanhoja muskareita kotona

Korson seurakunnan YouTube-kanavalta löydät useita vanhoja muskaritaltiointeja.

Korson seurakunnan vanhat livemuskarit näet tallenteinta YouTubesta!