Rippikoulu

Tikkurilan seurakunta järjestää leiri- ja päivärippikouluja. Rippikouluun kuuluu oppituntien lisäksi jumalanpalveluksiin osallistumista sekä seurakunnan toimintaan tutustumista.

Tiedot tulevista rippikoululeireistä sekä sähköinen ilmoittautumislomake löytyvät osoitteesta www.vantaanseurakunnat.fi/vantaanriparit

Jos haluat kysyä tarkemmin rippikouluista tai olet myöhästynyt ilmoittautumisajankohdasta, voit ottaa yhteyttä nuorisosihteeri Heli Varstalaan.

nuorisosihteeri
Tikkurilan seurakunta
PL 69
01301 Vantaa

Tavoitat minut myös WhatsAppissa.

Olen ollut vuodesta 1996 lähtien töissä tässä seurakunnassa. Työnkuvaani kuuluu rippikouluvuoden koordinointi. Minua näkee myös Tikkurilan isoskoulutuksissa sekä itse ripareilla.

Pidän työssäni siitä, että saan olla paljon tekemisissä sekä nuorten että heidän perheidensä kanssa. Ota rohkeasti yhteyttä, moikataan, kun nähdään!

Rippikoulupappi
Tikkurilan seurakunta

Moi! Olen Sari ja olen Tikkurilan seurakunnan rippikoulupappi. Rippikoulu on muuten ihmisen elämän parasta aikaa! Voit olla minuun yhteydessä mihin tahansa rippikouluun liittyvässä asiassa.

Rippikouluhommien lisäksi työhöni kuuluu myös muut papin työt kasteista ja häistä hautajaisiin ja jumalanpalveluksiin.

Papin työssä minulle on tärkeää kohdata ja kuunnella. Aivan jokainen meistä on Jumalan luoma ihme ja sellaisenaan tärkeä ja arvokas. Tahdon myös, että jokaisella on tilaa seurakunnassa.

Vapaa-ajallani rentoudun perheen, neulomisen, kahvittelun ja populaarikulttuurin parissa. Saatat ehkä nähdä minut usein myös Tikkurilan kirkolla kahvikuppi kädessä ja neulontatyö kassista pilkistäen.