Päiväkerho

Päiväkerho on Nikinmäen seurakuntakodilla toimiva 2,5- 6 vuotiaille suunnattu kerho, jossa päivät kuluvat leikkien, laulaen, askarrellen, ulkoillen ja hiljentyen.Päiväkerho kokoontuu kolmena päivänä viikossa.

Päiväkerho on lapsen kasvupaikka, jossa toimitaan kumppanuudessa lapsen kodin kanssa. Lapsesta välittäminen, lapsuuden ilon kokemukset ja lapsen hengellisen herkkyyden vaaliminen ovat päiväkerhon ydintä.

Päiväkerho rakentaa lapsen kokemusta seurakunnasta, jossa hän tulee kohdatuksi kokonaisvaltaisesti ikäkaudelleen merkityksellisellä tavalla. Ryhmässä syntyvät kaverisuhteet ovat lapselle tärkeitä, samoin lämmin suhde lastenohjaajiin.

Päiväkerho on

• seurakuntien kristillistä kasvatusta
• seurakuntien varhaiskasvatusta
• kotien kristillisen kasvatuksen tukemista
• kasvatuskumppanuutta
• lapsen hengellisyyden vaalimista
• lapsen hoidon, kasvun ja oppimisen paikka
• kristilliseen tradition, kasvun ja uusintamisen paikka
• lapsen vertaisryhmä

Päiväkerhotoiminta Korson seurakunnassa on maksutonta.

Hakulomakkeen päiväkerhoon löydät täältä ja lisätietoja voi kysellä lastenohjaaja Eeva Suonpää 050 336 3384 ja Taina Partanen p. 050 336 5794.

lapset maalaa

Päiväkerhot
01450 Vantaa

Olen ollut Korson seurakunnassa töissä vuodesta 1992 ja toiminut moninaisissa lastenohjaajan tehtävissä. Tällä hetkellä työskentelen päiväkerhossa Nikinmäen seurakuntakodilla.

Päiväkerho
01450 Vantaa

Hei, olen Taina Partanen ja olen saanut työskennellä Korson seurakunnan lastenohjaajana jo vuodesta 2005. Työtehtävät ovat olleet hyvin moninaiset. Tällä hetkellä työskentelen päiväkerhojen ja perhekerhojen parissa. Työpaikkanani Nikinmäen seurakuntakoti ja kirkko.

Johtava kasvatuksen viranhaltija