Kivistön kirkko - Aikuisille

Aikuisten Olkkari maanantaisin klo 12.00 - 14.00. Voit tavata muita ja tehdä vaikkapa käsitöitä. Tarjolla kahvia.

Rukouspiiri parillisilla viikoilla tiistaisin klo 17.30 - 18.30.

Raamattupiiri parillisilla viikoilla tiistaisin klo 18.30 - 20.00.

Seniorikerho keskiviikkoisin klo 12.30 - 14.00.

Miesten takkailta parillisilla viikoilla keskiviikkoisin klo 18.00 - 20.00.

Kivistön kirkon kuoro torstaisin klo 18.00 - 19.45.

Yhteisödiakoni
Vantaankosken seurakunta

Teen töitä Vantaankosken seurakunnassa aikuis- ja seniori-ikäisten kanssa. Minuun voit olla yhteydessä kun etsit itsellesi sopivaa ryhmätoimintaa.

Kivistön kirkon toiminnan koordinointi kuuluu työtehtäviini.

Minut tavoittaa puhelimella, sähköpostilla ja whatsappilla.

Kanttori
Vantaankosken seurakunta

Olen ollut kanttorina Vantaankosken seurakunnassa vuodesta 1989 asti. Soitan häissä, hautajaisissa, jumalanpalveluksissa ja monissa muissa seurakunnan tilaisuuksissa. Johdan Kivistön kirkon kuoroa. Hoidan myös seurakuntamme tiloissa harjoittelevien kuorojen ja urkuharjoittelijoiden tilavarauksia.

Minuun voit olla yhteydessä, jos olet kiinnostunut tulla laulamaan Kivistön kirkon kuoroon tai sinulla on jotain muita musiikkiin liittyviä kysymyksiä.

Vantaankosken seurakunta

Olen Kivistön alueen diakoni. Diakoniatyössä tavoitteeni on olla rinnalla kulkija ja kuuntelija silloin kun elämä koettelee tai kun ihminen muusta syystä kaipaa kuulluksi ja nähdyksi tulemista. Toivottavasti voimme yhdessä löytää keinoja päästä eteenpäin. Toivoisin, että Kivistössä jokainen voisi löytää paikkansa osana yhteisöä.