Naisten Pankki

Naisten Pankki hankkii varoja kehitysmaiden naisten yrittäjyyden ja toimeentulon parantamiseksi. Naisten tukeminen on tehokkain yksittäinen keino köyhyyden poistamisessa.

Vantaankosken seurakunnassa toimii Naisten Pankin aktiivinen ryhmä. Järjestämme mm. soppalounaita. Keitämme kattilallisen parasta soppaamme, leivomme leipää, pullaa ja kakkua. Kaikenikäiset naiset voivat vaivattomasti osallistua talkoisiin. Yhteinen ateriointi on myös lämmin hetki messun, konsertin tai esitelmän jälkeen. Kirkkokahvituksia järjestämme muutaman kerran vuodessa.

Teemme myös käsitöitä, koruja ja leivonnaisia myytiin. Postikorttejamme on myynnissä tapahtumissa sekä kirkolla.

Tule mukaan toimintaan!

Ota yhteyttä:
Hannele Kauranne,
hannele.kauranne (at) gmail.com
Ulla Pohjolan-Pirhonen
upohjolanpirhonen (at) gmail.com

Yhteisvastuukeräys Vantaankosken seurakunnassa

Osallistumalla Yhteisvastuukeräykseen tuet hädänalaisia Suomessa ja kehitysmaissa.

Lue lisää Yhteisvastuukeräyksestä Vantaankosken seurakunnassa tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä (tässä palvelussa).