Rekolan seurakunnan ystävyysseurakunnat

Ystävyys ja yhteys muihin kristittyihin ei jää Vantaan tai Suomen rajojen sisäpuolelle. Rekolan seurakunnalla on kaksi erityistä ystävyysseurakuntaa, toinen Virossa ja toinen Yhdysvalloissa.

Vormsi

Vormsin seurakunta sijaitsee Viron länsirannikolla, sen neljänneksi suurimmalla saarella. Vuonna 1999 alkaneen yhteyden aikana on syntynyt monia ystävyyssuhteita rekolalaisten ja vormsilaisten välille. Seurakuntaretkiä tehdään vuosittain puolin ja toisin, ja yksi Rekolan seurakunnan rippileireistä vietetään Vormsissa.

Rekolalaiset vierailevat Vormsissa perinteisesti Olavinpäivänä, heinäkuun lopulla. Kuvassa Vormsin seurakunnan pastori Ants Rajando vaimonsa kanssa.

► Pyhä Olavin kirkon historiastaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

First Lutheran Parkersburg

Yhdysvaltain evankelis-luterilaisen kirkon (ELCA) seurakunta First Lutheran Parkersburg sijaitsee Parkersburgin kaupungissa Länsi-Virginian osavaltiossa. Ystävyysseurakuntasopimus Rekolan ja Parkersburgin välillä solmittiin helmikuussa 2017. Seurakuntaa johtaa pastori Ian B. Reid (kuvassa keskellä).

► Seurakunnan verkkosivutLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Ystävyysseurakuntamme

Seurakuntapastori
Rekolan seurakunta
Kustaantie 22
01400 Vantaa
Varhaiskasvatuksenohjaaja
Rekolan seurakunta
Kustaantie 22
01400 Vantaa

Työskentelen Rekolan seurakunnassa Minulta voi kysyä yleisesti seurakunnan varhaiskasvatuksesta, pyhäkoulusta ja varhaiskasvatuksen tapahtumista Rekolan kirkolla ja Asolan seurakuntatalossa.

Lapset ja perheet - Vantaan seurakunnat

Pienet kädet - Rekolan seurakunnan varhaiskasvatus | Facebook