Kirkonkulman olotila auki, tervetuloa!

Kirkonkulma on avoinna maanantaisin ja perjantaisin klo 10–13.30.  Kirkonkulman hartaushetkeä vietetään perjantiaisn kello 11.

Kirkonkulmalla voit lukea päivän lehdet, jutella kuulumisia, tavata toisia tai vaikka hoitaa nettiasioita. Tarjolla on kahvia ja pikkuherkkuja edulliseen hintaan ja pienimmillekin kävijöille löytyy puuhaa ja leluja. Kirkonkulma löytyy kirkon naapurista, käynti Korsonpolun kautta.

Kiinnostaako sinua vapaaehtoistyö Kirkonkulmassa? Vapaaehtoisen tehtävänä on keiton tai puuron keittäminen.

Tiedustelut: Sirkka Väätäinen. Yhteystiedot alempana tällä sivulla.

Johtava diakoniatyöntekijä
Korson seurakunta
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Työskentelen Korson seurakunnan johtavana diakoniatyöntekijänä. Minulta voit kysyä kaikkea auttamistyöhön ja Kirkonkulman kahvilaan liittyvää. Diakonian päivystysajat Korsossa löytyvät tältä sivultaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.