Tukea arkeen ikäihmisille

Tarvitsetko apua pieniin kodin askareisiin?

Seurakunnan vapaaehtoiset Nikkaristit tarjoavat maksutonta apua vanhuksille ja toimintarajoitteisille Tikkurilan seurakunnan alueella. Nikkaristit eivät tee ammatti-ihmisen töitä, mutta esimerkiksi lampun vaihto, taulun ripustaminen tai palovaroittimen pariston vaihto hoituu varmasti!

Tikkurilan seurakunnan Nikkaristit toimivat seuraavilla alueilla: Tikkurila, Viertola, Hiekkaharju, Jokiniemi, Kartanonkoski, Pakkala, Ilola, Ylästö, Maarinkunnas

Soita Kaarinalle ja kerro missä tarvitset apua!

Nikkaristi-välitys p. 044 422 0456 ma ja to klo 11 - 13

Viisi hieman humoristista piirroshahmoa työkalujen kanssa.

Haluaisitko itse mukaan Nikkaristi-toimintaan? Lisätietoa toiminnasta saat diakonissa Hanna Raunulta p. 050 384 8481 hanna.raunu@evl.fi.

Ikäihmisten virkistyspäivät Ilolan seurakuntatalolla

Virkistyspäivät on suunnattu kotona asuville ikäihmisille, joiden on vaikea päästä muuhun seurakunnan toimintaan. Päivät sisältävät ehtoollishartauden, keskustelua, yhteislaulua ja lounaan. Mukana on vapaaehtoisia avustamassa liikkumisessa.

Päiviä järjestetään kaksi kertaa keväällä ja kaksi kertaa syksyllä. Lisätietoja ja tilanteen kartoitus: diakonissa Hanna Raunu p. 050 384 8481 hanna.raunu@evl.fi.