Lapset ja perheet Rekolassa

Rekolan seurakunta on lapsia ja perheitä varten. Varhaiskasvatus on pyhäkoulua, alle kouluikäisten lasten kerhoja, avoimia ovia lapsiperheille, pienten koululaisten ip-kerhoa, kirkkohetkiä sekä apua ja tukea perheiden erilaisiin tilanteisiin.

AJANKOHTAISTA:

Perheolkkarit

Rekolan kirkolla maanantaisin klo 9-12.
Asolan seurakuntatalolla tiistaisin klo 9-12.

Tervetuloa.

►Pienet kädet - Rekolan seurakunnan varhaiskasvatusLinkki avautuu uudessa välilehdessä, sekä
►Rekolan seurakunta - sivuja.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Löydät meidät myös Instagramista

Pikkuhelppi tarjoaa tukea kotiin lapsiperheille

Kaipaatko arkeesi hengähdyshetkeä? Haluaisitko saada lyhytkestoista apua suoraan kotiin tai kodin lähiympäristöön? PikkuHelppi tarjoaa pienten lasten vanhemmille omaa aikaa sekä tukea arjen ja arkirutiinien hallintaan. PikkuHelppi tukee vanhemmuutta kokonaisvaltaisesti ja auttaa perhettä pienissä asioissa ja askareissa mm. lastenhoitoapuna.

Pikkuhelppiä antavat koulutetut seurakuntien lastenohjaajat. Toiminta on maksutonta eikä siihen ole ikärajaa. Se ei myöskään edellytä kirkon jäsenyyttä. Helppiaika on kaksi tuntia ja niitä on saatavissa arkipäivisin. Toiminta on maksutonta. PikkuHelppiä saatavissa max. 4 kertaa/perhe.

Pikkuhelppi toimii koulujen työaikoina ja pääasiassa alkuviikon aamupäivissä. Kannattaa kuitenkin kysyä myös muita aikoja, pyrimme auttamaan mahdollisuuksien mukaan.

Koivukylän alue Ansku 044 422 0314

Jos puheluun ei vastata, jätä soittopyyntö. Myös whatsapp-viesti käy. Pikkuhelppiä tekevät ohjaajat ottavat yhteyttä mahdollisimman pian.

Vapaaehtoiseksi?

Pikkuhelppi-vapaaehtoiseksi - Vantaan seurakunnatLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lapsi istuu ulkona keinuhevosen selässä ja nauraa

Varhaiskasvatuksenohjaaja
Rekolan seurakunta
Kustaantie 22
01400 Vantaa

Työskentelen Rekolan seurakunnassa Minulta voi kysyä yleisesti seurakunnan varhaiskasvatuksesta, pyhäkoulusta ja varhaiskasvatuksen tapahtumista Rekolan kirkolla ja Asolan seurakuntatalossa.

Lapset ja perheet - Vantaan seurakunnat

Pienet kädet - Rekolan seurakunnan varhaiskasvatus | Facebook

Lastenohjaaja
Rekolan seurakunta
Kustaantie 22
01400 Vantaa

Työskentelen Rekolan seurakunnassa lastenohjaajana. Pidän päiväkerhoa Asolan seurakuntatalolla. Lisäksi pidän taidekerhoa sekä lyhyitä kursseja n. 5–8 vuotiaille lapsille puutöistä ja muovisista pienoismalleista Rekolan kirkolla.

Lapset ja perheet - Vantaan seurakunnat

Pienet kädet - Rekolan seurakunnan varhaiskasvatus | Facebook