KOULUIKÄISTEN HARRASTUSTOIMINTA

1.-6.luokkalaisten kerhot

Kerhojakso on keväällä viikolta 5 viikolle 18, eli 29.1.-2.5.
Hiihtolomaviikolla (vk 8,19.-25.2.) ei ole kerhoja, ei myöskään 2. pääsiäispäivänä 1.4.

Kerhot kokoontuvat klo 18-20 Rekolan kirkolla maanantaisin ja torstaisin sekä Asolan seurakuntatalolla klo 18-20 maanantaisin.

Kerhoissa huomioidaan allergioita jättämällä raaka-aineita pois, mutta ei korvaamalla niitä toisiin.
Tämä esim. tomaatti allergian kohdalla, tomaatti jätetään pois tai tehdään tomaatiton ja tomaatillinen versio leivoksesta tai muusta.
Kerhoissa käytetään laktoosittomia tuotteita.

Ilmoittautuminen kerhoihin:

Ilmoittakaa jokainen kerholainen erikseen kerhoon.
Samaan kerhoon voi ilmoittaa useamman lapsen.

Ilmoittautumislomakkeelle on tärkeä kirjata kaikki allergiat ja mahdolliset muut huomioitavat asiat.

Ilmoittaudu alla olevista linkeistä

Ilmoittaudu maanantain kokkipuuhakerhoon Rekolan kirkolla

Ilmoittaudu maanantain kokkipuuhakerhoon Asolan srk- talolla

Kerhoissa pelataan, leikitään, askarrellaan, tehdään joka kerta jotain syötävää ja lopetetaan yhteiseen hartauteen.
Kerhot ovat maksuttomia. Kerhoja ohjaavat nuoret vapaehtoiset.

Työntekijä on kerhonohjaajien tukena ja vastaa kerhoista ja toiminnasta. Kerhoista vastaavana työntekijänä toimii vuonna 2024 Mervi Nurmi (Vantaan NMKY).

Lisätietoja:
Hanna Paananen
hanna.paananen@evl.fi

Petrin periodikerhot löydät täältä.

Mukana kouluilla

Olemme mukana koulujen arjessa klo 10 pitkällä välitunnilla ma ja ti.
Kierrämme kaikki alueen koulut, Kytöpuiston, Päiväkummun, Rekolan mäen ja Rekolan koulun.

Kouluilla on myös päivänavauksia ja hartaushetkiä sovitusti.

Perinteiset kevät- ja joulukirkot toteutetaan koulujen kanssa mahdollistaen lasten ja nuorten osallisuutta sekä vahvistaen seurakuntayhteyttä ja perinteiden säilyttämistä.

Kuvassa iloisia lapsia kiipeilytelineellä.
Kuva Aarne Ormio / Kirkon kuvapankki.

Varhaiskasvatuksenohjaaja
Rekolan seurakunta
(09) 830 6746
Kustaantie 22
01400 Vantaa

Työskentelen Rekolan seurakunnassa Minulta voi kysyä yleisesti seurakunnan varhaiskasvatuksesta, pyhäkoulusta ja varhaiskasvatuksen tapahtumista Rekolan kirkolla ja Asolan seurakuntatalossa.

Lapset ja perheet - Vantaan seurakunnat

Pienet kädet - Rekolan seurakunnan varhaiskasvatus | Facebook