Aikuisrippikoulu

Haaveiletko kirkkohäistä?
Kiinnostavatko hengelliset asiat?
Kaipaatko Pyhän kosketusta?
Haluatko pysähtyä hetkeksi pohtimaan, mistä elämässä on kysymys?

Aikuisille on omat tapansa käydä rippikoulua. Siinä otetaan huomioon jokaisen elämäntilanne. Aikataulut ja opiskelutavat ovat sovittavissa.

Rippikoulu on noin 20 tunnin mittainen kokonaisuus, joka sisältää itsenäistä työskentelyä, muutamia käyntejä seurakunnan tilaisuuksissa ja tapaamisia papin kanssa yksin tai ryhmässä. Rippikoulu päättyy konfirmaatioon, josta sovitaan erikseen.

Aikuisrippikoulu on maksuton.

Tiedustelut: kirkkoherranvirasto ma–to 9–14, p. 09 830 6700.

Rekolan seurakunta
ma–to klo 9–14
Kustaantie 22 D
01400 Vantaa
Diakoniapastori
Rekolan seurakunta
Kustaantie 22
01400 Vantaa

Myös WhatsApp.

Olen toiminut pastorina Rekolan seurakunnassa vuodesta 2003.

Pappina minulla on etuoikeus osallistua ihmisten juhlaan ja iloon ja kulkea vierellä myös silloin, kun on vaikeuksia, surua ja kaipausta.

Olen paljasjalkainen itävantaalainen, asunut Korso–Rekola-alueella koko ikäni. Harrastan salibandya, musiikkia, elokuvia, kitaransoittoa ja valokuvausta. Mottoni pappina voisi olla Paavalin puheesta ateenalaisille: ”Hänessä me elämme, olemme, liikumme.” Jumala ei ole kaukana meistä, vaan keskellä elämäämme.

On sanottu, että olen semmoinen aika lempeä ja helposti lähestyttävä tapaus. Ota siis rohkeasti yhteyttä. Ruotsiakin on kotona puhuttu, vaikka koulut on käyty suomeksi, joten asiat hoituvat också på svenska.