Kansainvälinen vastuu ja lähetys

Kristinusko on sanoma Jumalan rakkaudesta. Jeesuksen kautta Jumala rakentaa yhteyden itsensä ja ihmisen välille. Jeesus antoi käskyn viedä ilosanomaa kaikille maailman ihmisille.

Tutustu näillä sivuilla

• lähetystyöhön
  • Kirkon Ulkomaanapuun
  • ystävyysseurakuntiimme.

"Maan ääriin asti, Herra, vie valtakuntasi,
sytytä Hengen liekki kansoille valoksi.
Työvoimaa uutta kutsu viljaasi korjaamaan
ja kaikki kansat voita sinua seuraamaan. "
virsi 424:1

Hakunilan seurakunnan lähetyspiirissä rukoillaan lähetyksen ja nimikkolähettiemme puolesta, kuullaan ajankohtaisista asioista lähetyskentiltä, järjestetään myyjäisiä ja arpajaisia lähetyksen hyväksi jne.  Tervetuloa mukaan!

LÄHETYSPIIRIT alkaen 11.1.24 klo 18. Ensimmäinen kokoontuminen Hakunilan kirkolla.

Piiri kokoontuu parillisilla viikoilla torstaisin klo 18, vuoroin Länsimäen ja Hakunilan kirkoilla, päivämäärät alla. Tulethan vain täysin oireettomana. Huolehdithan terveysturvallisuudesta ja annathan riittävän tilan kaikille mukanaolijoille, kiitos.

Sähköpostitse on mahdollisuus saada "DIGILÄHETYSPIIRI/LÄHETYSSIHTEERIN TERVEISET"- kirje.

Jos haluat liittyä mukaan digilähetyspiiriin, lähetä sähköpostiosoitteesi lähetyssihteerille osoitteeseen sari.paananen@evl.fi, kiitos.

Hakunilan kirkolla klo 18-19.30

11.1. Tapio Karvonen

8.2. Pekka Palosaari

7.3. Katri Härkönen

4.4. Israel-ilta, Anna-Liisa Viita

Länsimäen kirkolla   klo 18-20

25.1. Tuula Sysimies

22.2. mahdollinen vieras tarkentuu myöhemmin

21.3. Eeva Vähäsarja Sansasta, Toivoa Naisille-työ

18.4. Samuel Yrjölä

lähetyssihteeri
Hakunilan seurakunta
Hakunilantie 48
01200 Vantaa

Olen Hakunilan seurakunnan osa-aikainen lähetyssihteeri. Koordinoin lähetyspiirejä. Kutsun vieraita kertomaan lähetystyöstä. Pidän yhteyttä nimikkolähetteihimme lähetyskentillä ja välitän heidän terveisiään seurakuntalaisille. Järjestän erilaisia kampanjoita ja keräyksiä ja olen mukana erilaisissa tapahtumissa tuomassa seurakuntaa tutuksi.