Lapsikuoro Laululaiva

Rekolan seurakunnassa toimii lapsikuoro alakouluikäisille lapsille. Harjoitukset keskiviikkoisin klo 16-16.45 Rekolan kirkon (Kustaantie 22) seurakuntasalissa. Kuoroon ei ole pääsykoetta, into laulamiseen riittää. Kuoro esiintyy säännöllisesti mm. perhemessuissa ja muissa lasten tapahtumissa.

Kuorossa saa uusia kavereita, hyvää mieltä joukkoon kuulumisesta sekä onnistumisen iloa. Suomen - ja englanninkielisiä lauluja ja terveellistä äänenkäyttötapaa opetellaan hauskoilla tavoilla kuoronjohtajan kannustavassa ohjauksessa. Suomen kielen taito ei ole välttämätön.

Uusia laulajia otetaan mukaan! Lisätietoja ja ilmoittautuminen: kuoronjohtaja suvi.hame@evl.fi, p. 050 433 3329.

Choir for kids

Children's choir "Laululaiva" at Rekola church for children aged 7-12. Practices on Wednesdays from 16 pm to 16.45 pm at Rekola church (Kustaantie 22). There is no entrance exam for the choir, enthusiasm for singing is enough. The choir performs regularly, e. g. in family church services and other children's events. In the choir, you can make new friends and enjoy learning musical skills and have fun. Knowledge of the Finnish language is not necessary.

New choir members welcome!

For further information, contact the choir conductor suvi.hame@evl.fi, 050 433 3329.

Piirroskuva, jossa kolme lasta laulaa keltaista taustaa vasten.

Kanttori
Rekolan seurakunta